دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2006

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2006 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2006 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،جاجمنت دی،وان نایت استند،ونجنس،آنفورگیون،نو مرسی،سایبر ساندی و آرماگدون بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2006 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 2006 نوزدهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 29 ژانویه 2006 در American Airlines Arena در میامی، فلوریدا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2006، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای یا قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمک داون در رسلمنیا 22 دریافت کرد.

رسلمنیا

رسلمنیا ۲۲ بیست و دومین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید می‌شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 2 آوریل 2006، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد.

سامراسلم

سامراسلم 2006 نوزدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد.این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 20 اوت 2006 در باغ TD Banknorth در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این اولین پرداخت به ازای بین برند است که شامل برند ECW می شود.

سروایور سریز

سری Survivor 2006 بیستمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 26 نوامبر 2006 در مرکز Wachovia در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این اولین سری Survivor بود که شامل نام تجاری ECW بود.