دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2002

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2002 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2002 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،اینسورکشن،جاجمنت دی،ونجنس،آنفورگیون،نو مرسی و آرماگدون بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2002 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 2002 پانزدهمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای کشتی رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شد. در 20 ژانویه 2002 در فیلیپس آرنا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد. این آخرین رویداد رویال رامبل بود که با نام WWF تولید شد، زیرا در ماه می، WWF به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. این همچنین آخرین رویال رامبل بود که قبل از معرفی اولین افزونه برند در ماه مارس برگزار شد. در این رویداد 6 مسابقه برگزار شد.

رسلمنیا

رسلمنیا 18 (به سبک رسلمنیا X8) هجدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF) تهیه شد. این مسابقه در 17 مارس 2002 در SkyDome در تورنتو، انتاریو، کانادا، دومین رسلمنیا در آن محل بعد از رسلمنیا VI در آوریل 1990 برگزار شد. این شرکت در ماه مه به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد و در اواخر همان سال وارد دوران پرخاشگری بی‌رحمانه شد.

سامراسلم

SummerSlam 2002 پانزدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای SummerSlam (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 25 آگوست 2002 در سالن یادبود کهنه سربازان ناسائو در یونیدیل، نیویورک برگزار شد. با این رویداد، SummerSlam اولین پرداخت به ازای هر بازدید بود که رویدادهایی را در سه مکان اصلی سرپوشیده در منطقه شهری نیویورک برگزار کرد.

سروایور سریز

سری Survivor 2002 شانزدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 17 نوامبر 2002 از مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، نیویورک برگزار شد. تم رسمی آهنگ “Always” از Saliva بود که آهنگ و موسیقی ورودی کریس جریکو را به صورت زنده از The World اجرا کرد. این اولین سری Survivor بود که با نام WWE برگزار شد، پس از اینکه تبلیغ از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در ماه مه تغییر نام داد، و همچنین اولین سری Survivor بود که تحت اولین تقسیم برند برگزار شد.