دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2005

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2005 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2005 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،جاجمنت دی،وان نایت استند،ونجنس،آنفورگیون،نو مرسی،تبو تیوزدی و آرماگدون بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2005 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2005 هجدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 30 ژانویه 2005 در مرکز Save Mart در فرزنو، کالیفرنیا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2005، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان راو یا قهرمانی دبلیو دبلیو ای اسمکدان در رسلمنیا 21 دریافت کرد.

رسلمنیا

رسلمنیا 21 (با نام رسلمنیا به هالیوود می رود) بیست و یکمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید می شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 3 آوریل 2005 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد.

سامراسلم

SummerSlam 2005 هجدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 21 آگوست 2005 در مرکز MCI در واشنگتن دی سی برگزار شد. نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یکی در پیش نمایش یکشنبه شب گرما.

سروایور سریز

سری Survivor 2005 نوزدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 27 نوامبر 2005 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد و شامل 6 مسابقه کشتی حرفه ای بود. این سومین رویدادی است که در دیترویت از سال‌های 1991 و 1999 برگزار می‌شود.