دانلود مسابقات رویال رامبل مچ

دانلود مسابقات رویال رامبل مچ ; مسابقه رویال رامبل یک مسابقه کشتی حرفه ای است که بر ;اساس مسابقه کلاسیک نبرد رویال انجام می شود که در آن تعدادی از ;کشتی گیران (به طور سنتی 30 نفر) با پرتاب کردن آنها از بالای طناب ، با دو لمس کف زمین ، حذف ;رقبای خود را هدف می گیرند. [1] [ 2] این م;سابقه معمولاً رویداد اصلی رویداد پرداخت به ازای هر ماه در WWE است که; به عنوان Royal Rumble شناخته می شود. برند;ه این مسابقه آخرین کشتی گیر باقیمانده پس از ح;ذف بقیه است.

به گفته هورنسوگل ، که ;از سال 2006 تا سال 2016 برای WWE کار می کرد و در س;ه رویال رامبل شرکت داشت ، شرکت کنندگان م;مکن است با دانستن دو کشتی گیر قبل از خ;ود حذف شده و اینکه کدام کشتی گیران قبل و بعد از حذف وا;رد رویال رامبل می شوند ، حذف خود را ;یاد بگیرند. [4 ] طبق گفته CM Punk ، که از سال 2006; تا 2014 برای WWE کار می کرد ، به کشتی گیران لیستی از ش;ماره های ورود و حذف داده می شود و قرار است مس;ابقه را از آنجا بسازند. [5]

دانلود مسابقات رویال رامبل مچ

Royal Rumble با جنگ سلطنتی کلاسیک متفاوت است زیرا شرکت کنندگا;ن به طور همزمان وارد رینگ نمی شوند ، اما در عوض شماره های ورود;ی به آنها اختصاص داده می شود ، معمولاً از طریق قرعه ک;شی ، اگر چه نقاط دلخواه گاهاً با روش دیگری تعیین می; شود ، رایج ترین آنها برنده شدن در ی;ک مسابقه است. مطابقت. [1] این مسابقه با دو کشتی گیر که ش;اره ورودی یک و دو را قرعه کشی کرده اند آ;غاز می شود و کشتی گیران باقیمانده با توجه به شماره ورود ;خود در فواصل زمانی معین ، یا 90 ثانیه یا دو دقیقه ، وارد ;حلقه می شوند. [1] این قالب به پت پترسون اعتبار داده می شود.

دانلود مسابقات رویال رامبل مچ ; [6] تا به امروز ، فقط چهار مرد ک;ه یکی از کشتی گیران اصلی بوده اند ، رویال رامبل; را به دست آورده اند ، یعنی شاون مایکلز در 1995 ، وین;س مک ماهون در 1999 ، کریس بنوات در 2004 و ر;ی میستریو در سال 2006 در حالی که تنها سه مرد که نهایی ;شده اند شرکت کنندگان در مسابقات Royal; Rumble ، یعنی Undertaker در سال 2007 ، John C;ena در سال 2008 و Triple H در; سال 2016 برنده شدند. متداول ترین شماره برای برنده شدن شماره 27 است.