پس از پرداخت لینک آرشیو و رمزش رو در یک فایل txt دانلود نمایید

آرشیو هایی که قرار دارند

تعدادی از شوهایی که در آرشیو قرار دارند

خرید آرشیو رستلینگ ; World Wrestling Entertainment، Inc، d / b / a WWE، یک شرکت ;رسانه ای و سرگرمی یکپارچه آمریکایی است [8] [9] که در درجه اول به کشتی ;حرفه ای معروف است. WWE همچنین در زمینه; های دیگر از جمله فیلم ، فوتبال و سایر مشاغل دیگر نیز منشعب شده است.

نام WWE همچنین به تبلیغات حرفه ای کشتی اشاره دارد ;که در دهه 1950 با عنوان Capitol Wrestling Corporation تاسیس شد. این بزرگترین; پیشرفت کشتی در جهان است که بیش از 500 رویداد در سال برگزار می کند ، در این فهرست; این فهرست در سه مارک مسافرتی جهانی تقسیم می شود. [10] و در ;بیش از 150 کشور جهان در حدود 36 میلیون; بیننده در دسترس است. دفتر مرکزی شرکت در استمفورد ;، کانکتیکات ، در حدود 30 مایلی شهر نیویورک; ، با دفتر در شهرهای بزرگ جهان; واقع شده است. [11] [12]

خرید آرشیو رستلینگ ; همانطور که در سایر تبلیغات کشتی حرفه ای ، نمایشگاه های WWE; مسابقات قانونی نیستند ، اما تئاتر نمایش کاملاً مبتنی بر سرگرمی است که دارای مسابقات داستان محور ;، فیلمنامه و رقص است ، اگرچه مسابقات اغلب شامل حرکاتی است که می تواند مجریان; را در معرض آسیب ، حتی مرگ قرار دهد ، اگر به درستی انجام نشده باشد این امر اولین بار; توسط مالک WWE ، وینس مک ماهون در سال 1989 به طور عمومی تصدیق شد تا از مالیات کمیسیون های; ورزشی جلوگیری کند. از دهه 1980 ، WWE به طور عمومی محصول خود را به عنوان سرگرمی ورزشی معرفی کرد و ریشه محصول را در ورزش رقابتی و تئاتر نمایشی اذعان کرد.

مالک اکثریت شرکت رئیس و مدیرعامل آن ، وینس مک ماهون است که ;42٪ سهام سهام برجسته شرکت و 70.5٪ قدرت رأی را حفظ می کند. [13] [14]

نهاد فعلی که در 21 فوریه 1980 تاسیس شد ، قبلاً با نام Titan Sports Inc شناخته می شد ;که در همان سال در South Yarmouth ، ماساچوست تاسیس شد.; این شرکت Capitol Wrestling Corporation Ltd. ;، شرکت هلدینگ فدراسیون جهانی کشتی را در سال 1982 خریداری کرد.