دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2001

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2001 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2001 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،اینسورکشن،جاجمنت دی،اینویشن،آنفورگیون،نو مرسی و ونجنس بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2001 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 2001 چهاردهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 21 ژانویه 2001 در نیواورلئان آرنا در نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار شد. شش مسابقه برگزار شد، از جمله یک مسابقه برای پیش نمایش گرمای یکشنبه شب.

رسلمنیا

WrestleMania 17 (سبک شده به عنوان WrestleMania X-Seven) هفدهمین رویداد سالانه WrestleMania Professional Wrestling Pay-View (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF) تولید شد. در 1 آوریل 2001 در Reliant Astrodome در هیوستون، تگزاس اتفاق افتاد. این اولین رسلمنیا بود که در ایالت تگزاس برگزار شد. دوازده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه که به طور انحصاری در پیش نمایش گرمای یکشنبه شب پخش شد.

سامراسلم

سامراسلم ۲۰۰۱ چهاردهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای کشتی تابستانی (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 19 اوت 2001 در مرکز Compaq در سن خوزه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شد. این آخرین SummerSlam بود که تحت نام WWF تبلیغ می‌شد، زیرا در ماه مه 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. همچنین آخرین SummerSlam بود که قبل از معرفی پسوند برند در مارس 2002 برگزار شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2001 پانزدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سری Survivor (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 18 نوامبر 2001 در مجتمع گرینزبورو کولیسئوم در گرینزبورو، کارولینای شمالی برگزار شد. این آخرین سری Survivor بود که با نام WWF تولید شد، زیرا شرکت مجبور شد چندین ماه بعد به دلیل صدور حکم در پرونده حقوقی صندوق جهانی حیات وحش علیه شرکت، نام خود را تغییر دهد. این شرکت در می 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تبدیل شد. همچنین این آخرین سری Survivor بود که قبل از معرفی پسوند برند در مارس 2002 برگزار شد.