دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2015

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2015 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2015 شامل پنج رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز،مانی این د بنک و دیگر رویدادها و فستلین،اکستریم رولز،پیبک،المنیشن چمبر،بتلگراند،نایت آف چمپیونز،هل این سل و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2015 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2015 بیست و هشتمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. در 25 ژانویه 2015 در مرکز ولز فارگو در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این دومین رویال رامبلی بود که پس از رویداد سال 2004 در این مکان برگزار شد، زمانی که قبلا به عنوان مرکز واچویا شناخته می شد. این عرصه در سال 2010 نام خود را به مرکز ولز فارگو تغییر داد. همچنین اولین رویال رامبل بود که در شبکه WWE پخش زنده شد، که در فوریه 2014 راه اندازی شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهانی را دریافت کرد. رسلمنیا آن سال. برای رویداد 2015، برنده یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن WWE جهانی در رسلمنیا 31 دریافت کرد.

رسلمنیا

رسلمنیا 31 سی و یکمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید می شد. این بازی در 29 مارس 2015 در استادیوم Levi’s در شهر سانتا کلارا، کالیفرنیا در منطقه خلیج سانفرانسیسکو برگزار شد. نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش Kickoff.

سامراسلم

SummerSlam 2015 بیست و هشتمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای کشتی حرفه‌ای SummerSlam (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه در 23 آگوست 2015 در مرکز بارکلیز در بروکلین، نیویورک برگزار شد و اولین رویداد از چهار رویداد متوالی سامراسلم خواهد بود که در این عرصه برگزار می‌شود. این اولین SummerSlam از سال 2008 بود که در خارج از لس آنجلس برگزار شد زیرا Staples Center آن خانه انحصاری SummerSlam از سال 2009 تا 2014 بود. همچنین این هشتمین SummerSlam بود که در منطقه شهری نیویورک برگزار شد. مرکز Izod در شرق رادرفورد، نیوجرسی در ابتدا قرار بود میزبان سامر اسلم باشد، اما به دلیل بسته شدن آن در آوریل 2015، رویداد تغییر مکان داد.

سروایور سریز

سری Survivor 2015 بیست و نهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) و پخش زنده است که توسط WWE تولید می شود. این رویداد در 22 نوامبر 2015 در فیلیپس آرنا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد که اولین بار بود که این ایالت میزبان این رویداد بود. این رویداد بیست و پنجمین سالگرد آندرتیکر در دبلیو دبلیو ای را جشن گرفت که اولین حضور او در سری Survivor 1990 انجام شد. این همچنین آخرین رویداد سری Survivor بود که قبل از معرفی مجدد افزونه برند در جولای 2016 و آخرین رویداد سری Survivor تا رویداد سال 2022 برگزار شد تا موضوع برتری برند را نداشته باشد.