دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2018

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2018 با کیفیت تضمینی

روی لگوی تصویر رویداد دلخواه کلیک کرده و پس از پرداخت دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2018 شامل پنج رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز،مانی این د بنک و دیگر رویدادها و المنیشن چمبر،فستلین،سوپر شوداون،استمپینگ گراوندز،اکستریم رولز،کلش آف چمپیونز،هل این سل،کرون جول و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2018 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2018 سی و یکمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 28 ژانویه 2018 در مرکز Wells Fargo در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این سومین رویال رامبل بود که پس از رویدادهای 2004 و 2015 در این مکان برگزار شد و اولین مسابقه رویال رامبل زنان و در نتیجه دو مسابقه رویال رامبل بود که اکنون استاندارد این رویداد است.

رسلمنیا

رسلمنیا 34 سی و چهارمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط WWE تولید می شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 8 آوریل 2018 در مرسدس بنز Superdome در نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار شد و دومین رسلمنیا بود که پس از XXX در این مکان برگزار شد.

سامراسلم

SummerSlam 2018، سی و یکمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده و پخش زنده کشتی حرفه ای SummerSlam بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 19 آگوست 2018 در Barclays Center در بروکلین، نیویورک برای چهارمین و آخرین سال متوالی برگزار شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2018 سی و دومین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سری Survivor (PPV) و پخش زنده است که توسط WWE تولید شده است. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 18 نوامبر 2018 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد. موضوع این رویداد برتری برند بود، جایی که در همه مسابقات به جز یک مسابقه کشتی گیران برند راو با کشتی گیران برند اسمکدان روبرو می شدند.