دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2004

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2004 با کیفیت تضمینی و لینک مستقیم

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2004 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،جاجمنت دی،بد بلود،بش،ونجنس،آنفورگیون،نو مرسی،تبو تیوزدی و آرماگدون بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2004 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 2004 هفدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 25 ژانویه 2004 در مرکز Wachovia در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد، در این مثال، رسلمنیا XX. با شروع این رویال رامبل، برنده می‌توانست انتخاب کند که برای کدام قهرمانی در رسلمنیا به چالش بکشد، یا قهرمانی سنگین وزن جهان راو یا قهرمانی دبلیو دبلیو ای اسمک‌دان!

رسلمنیا

رسلمنیا XX بیستمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید می‌شد. کشتی‌گیران حرفه‌ای از هر دو بخش برند تبلیغاتی – Raw و SmackDown!. این رویداد در 14 مارس 2004 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک برگزار شد. این سومین رسلمنیا در مدیسون اسکوئر گاردن (پس از رسلمنیا I در سال 1985 و رسلمنیا ایکس در سال 1994) و چهارمین رسلمنیا از شش رسلمنیا در منطقه شهری نیویورک (در کنار رسلمنیا I، 2، ایکس، 29 و 35) بود. تا به امروز این آخرین رسلمنیا است که در باغ برگزار شده است. تاریخ تقویم آن 14 مارس نیز به عنوان اولین تاریخ برگزاری رسلمنیا در هر سالی است.

سامراسلم

SummerSlam 2004 هفدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 15 آگوست 2004 در مرکز ایر کانادا در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد. نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش گرمای یکشنبه شب. در طول بازی های المپیک تابستانی 2004 در آتن با اشاره به پوستر تبلیغاتی برگزار شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2004 هجدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 14 نوامبر 2004 در گوند آرنا (که اکنون به عنوان راکت وام مسکن فیلد هاوس شناخته می شود) در کلیولند، اوهایو برگزار شد. این اولین رویدادی است که در کلیولند، اوهایو برگزار می شود، اما چهارمین رویدادی است که در ایالت اوهایو (پس از رویدادهای 1987، 1988 و 1992) همه در ریچفیلد، اوهایو برگزار می شود.