دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2013

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2013 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر پی پر ویو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2013 شامل پنج رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز،مانی این د بنک و دیگر رویدادها و المنیشن چمبر،اکستریم رولز،پیبک،نایت آف چمپیونز،بتلگراند،هل این سل و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2014 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل ۲۰۱۳ بیست و ششمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. این در 27 ژانویه 2013 در مرکز US Airways در فینیکس، آریزونا انجام شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2013، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای یا قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا 29 دریافت کرد. این آخرین رویال رامبل بود که دارای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود، که در دسامبر با قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو ای متحد شد. پس از آن، این آخرین رویال رامبل بود که شامل دو قهرمانی واجد شرایط برای برنده رویال رامبل تا رویداد 2017 بود.

رسلمنیا

رسلمنیا 29 (با نام رسلمنیا NY/NJ) بیست و نهمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط WWE تولید می شد. در 7 آوریل 2013 در استادیوم MetLife در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. 9 مسابقه کشتی حرفه ای در این رویداد برگزار شد که یک مسابقه در پیش نمایش برگزار شد.

سامراسلم

SummerSlam 2013 بیست و ششمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای سامرا اسلم پرداخت به ازای مشاهده (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. در 18 آگوست 2013 در استیپلز سنتر در لس آنجلس، کالیفرنیا برای پنجمین سال متوالی برگزار شد. کارت این رویداد شامل 9 مسابقه بود، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف.

سروایور سریز

سری Survivor 2013 بیست و هفتمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سری Survivor (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. این در 24 نوامبر 2013 در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شد. هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2013 با کیفیت بالا در بالا امکانپذیر است.