دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2016

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2016 با کیفیت تضمینی

روی لگوی هر فول شو کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2016 شامل پنج رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز،مانی این د بنک و دیگر رویدادها و و فستلین،رودبلاک،پیبک،اکستریم رولز،بتلگراند،بکلش،کلش آف چمپیونز،نومرسی،هل این سل و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2016 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2016 بیست و نهمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این در 24 ژانویه 2016 در مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. این رویداد همچنین پنجمین پرداخت به ازای رویال رامبل بود که در ایالت فلوریدا برگزار شد، پس از رویدادهای 1990، 1991، 1995 و 2006، دومین رویدادی بود که در اورلاندو (پس از 1990) برگزار شد و اولین پرداخت WWE بود. رویداد برای هر نمایش که در مرکز Amway برگزار می شود.

رسلمنیا

رسلمنیا 32 سی و دومین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط WWE تولید می شد. در 3 آوریل 2016 در استادیوم AT&T در حومه دالاس آرلینگتون، تگزاس برگزار شد. این آخرین رسلمنیا بود که قبل از معرفی مجدد افزونه برند در ماه جولای برگزار شد، که یک قهرمانی جهانی دیگر، قهرمانی جهانی WWE را معرفی کرد، بنابراین این آخرین رسلمنیا بود که یک قهرمانی جهانی را به نمایش گذاشت. همچنین این سومین رسلمنیا بود که در ایالت تگزاس (پس از X-Seven و XXV) برگزار شد.

سامراسلم

SummerSlam 2016 بیست و نهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای کشتی حرفه‌ای SummerSlam (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 21 آگوست 2016 در مرکز بارکلیز در بروکلین، نیویورک برای دومین سال متوالی برگزار شد. این اولین رویداد PPV بود که پس از گسترش نام تجاری، که در ماه جولای مجدداً معرفی شد، برگزار شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2016 سی امین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) و پخش زنده است که توسط WWE تهیه شده است. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 20 نوامبر 2016 در مرکز ایر کانادا در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد. این اولین باری بود که چهار ساعت طول کشید. همچنین این اولین سری Survivor بود که پس از معرفی مجدد این برند برگزار شد. این دومین سری Survivor بود که از سال 1997 در کانادا برگزار شد.