دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2020

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2020 با کیفیت تضمینی

روی لگوی هر فول شو کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

لیست رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2020 شامل پنج رویداد اصلی و سوپر شوداون،المنیشن چمبر،بکلش،اکستریم رولز،پیبک،کلش آف چمپیونز،هل این سل، و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2020 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2020 سی و سومین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده توسط WWE بود. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 26 ژانویه 2020 در Minute Maid Park در هیوستون، تگزاس برگزار شد.

رسلمنیا

رسلمنیا 36 سی و ششمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط WWE تولید می شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و NXT برگزار شد. به دلیل همه‌گیری COVID-19، این رویداد در 25 و 26 مارس 2020 در مرکز اجرای WWE در اورلاندو، فلوریدا فیلم‌برداری شد و به‌عنوان یک رویداد دو شب در 4 و 5 آوریل پخش شد. این اولین بار بود که این رویداد در دو شب پخش شد و همچنین با تاخیر پخش شد. در پرداخت به ازای هر نمایش، این دو محصول به عنوان نمایش های جداگانه فروخته شدند و هر دو به صورت بسته در دسترس بودند. راب گرونکوفسکی بازیکن لیگ ملی فوتبال (NFL) به عنوان میزبان این رویداد بود.

سامراسلم

سامر اسلم 2020 سی و سومین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 23 آگوست 2020 از WWE ThunderDome برگزار شد که در مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا میزبانی شد و اولین پرداخت به ازای WWE بود که از حباب ایمنی زیستی ThunderDome پخش شد. همچنین این اولین سامراسلم از سال 2011 بود که براک لزنر را که در شش سال گذشته و در سال 2012 در مسابقه اصلی شرکت کرد، حضور نداشت.

سروایور سریز

سری Survivor 2020 سی و چهارمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) و پخش زنده است که توسط WWE تهیه شده است. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 22 نوامبر 2020، از WWE ThunderDome، به میزبانی مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد.