دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2003

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2003 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2003 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،جاجمنت دی،اینسورکشن،بد بلود،ونجنس،آنفورگیون،نو مرسی و آرماگدون بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2003 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 2003 شانزدهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 19 ژانویه 2003 در مرکز ناوگان در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این اولین رویداد رویال رامبل بود که با نام دبلیو دبلیو ای پس از تغییر نام از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در می 2002 انجام شد. همچنین اولین رویال رامبل بود که تحت اولین تقسیم برند برگزار شد.

رسلمنیا

رسلمنیا XIX نوزدهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) می‌شد. کشتی‌گیرانی از راو و اسمک‌دان این پروموشن را نشان می‌داد! تقسیمات برند این رویداد در Safeco Field در سیاتل در 30 مارس 2003 برگزار شد و اولین رسلمنیا بود که در ایالت برگزار شد. رکوردشکنی 54097 هوادار از 50 ایالت و متعدد در سراسر جهان در Safeco Field به درآمد 2.76 میلیون دلاری بلیط پرداخت می شود.

سامراسلم

SummerSlam 2003 شانزدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای SummerSlam (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 24 آگوست 2003 در آمریکا وست آرنا در فینیکس، آریزونا برگزار شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2003 هفدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 16 نوامبر 2003 در مرکز خطوط هوایی آمریکا در دالاس، تگزاس برگزار شد.