دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2008

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2008 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2008 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،جاجمنت دی،نایت آف چمپیونز،آنفورگیون،نو مرسی،سایبر ساندی و آرماگدون بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2009 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2008 بیست و یکمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل پرداخت به ازای مشاهده (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 27 ژانویه 2008 در مدیسون اسکوئر گاردن در نیویورک، نیویورک برگزار شد. این رویداد همچنین اولین پخش پرداخت به ازای نمایش WWE با کیفیت بالا بود. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2008، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمکدان، یا قهرمانی ECW در رسلمنیا XXIV دریافت کرد.

رسلمنیا

رسلمنیا XXIV بیست و چهارمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 30 مارس 2008 در فلوریدا سیتروس کاسه در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد و اولین رسلمنیا بود که در ایالت فلوریدا برگزار شد. همچنین این دومین رسلمنیا بود که در فضای باز برگزار شد (اولین مورد رسلمنیا IX در آوریل 1993 بود). کیم کارداشیان سوسیالیست آمریکایی به عنوان میزبان این مراسم بود.

سامراسلم

سامراسلم 2008 بیست و یکمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 17 اوت 2008 در Conseco Fieldhouse در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد. این اولین PPV دوران PG بود، اگرچه هیچ کس در آن زمان متوجه آن نشد زیرا هنوز دو رقابت پرخاشگر بی رحمانه وجود داشت که یکی از آنها در این رویداد به پایان رسید. انتقال به عصر PG در قسمت بعدی دوشنبه شب راو بیشتر قابل توجه بود. همچنین اولین پخش SummerSlam PPV با کیفیت بالا بود.

سروایور سریز

سری Survivor 2008 بیست و دومین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 23 نوامبر 2008 در باغ TD Banknorth در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این دومین رویدادی است که در بوستون برگزار می‌شود، اولین رویداد از سال 1993. کارت این رویداد شامل شش مسابقه کشتی حرفه‌ای بود. این رویداد 319000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که کمتر از رویداد سال قبل بود. همچنین اولین پخش PPV سری Survivor با کیفیت بالا بود.