دانلود آرشیو رسلمنیا

دانلود آرشیو کامل رسلمنیا

درباره رسلمنیا

دانلود آرشیو رسلمنیارسلمنیا یک رویداد کشتی حرفه ای است که هر ساله از اواسط مارس تا اواسط آوریل توسط شرکت آمریکایی WWE، بزرگترین تبلیغ کشتی حرفه ای جهان، برگزار می شود. از زمان اولین نمایش در سال 1985، 39 نسخه برگزار شده است، که آخرین نسخه سی و نهم آن در استادیوم SoFi در اینگلوود، کالیفرنیا در 1 و 2 آوریل 2023 برگزار شد. رسلمنیا اولین پرداخت به ازای هر نمایش WWE (PPV) بود و ساخته شد. موفق ترین و طولانی ترین رویداد کشتی حرفه ای تاریخ. این رویداد از سال 1985 از طریق PPV سنتی نمایش داده می‌شود و از سال 2014 برای پخش زنده در شبکه WWE و از سال 2021 در Peacock در دسترس بوده است.

رسلمنیا توسط رئیس اجرایی WWE، وینس مک ماهون مفهوم‌سازی شد و توسط گوینده حلقه و هاوارد فینکل تالار مشاهیر WWE نام‌گذاری شد. این رویداد گل سرسبد این شرکت است و همراه با رویال رامبل، سامر اسلم، سری Survivor و Money in the Bank، به عنوان یکی از پنج رویداد بزرگ، پنج رویداد بزرگ سالانه WWE در سال شناخته می‌شود.

موفقیت گسترده رسلمنیا به دگرگونی کشتی حرفه ای کمک کرد. این رویداد سالانه باعث افزایش ستاره شدن چندین کشتی گیر برتر WWE شده است. افراد مشهوری مانند آرتا فرانکلین، سیندی لاپر، محمد علی، آقای تی، مایک تایسون، دونالد ترامپ، فلوید می‌ودر جونیور، اسنوپ داگ، روندا روسی، راب گرونکوفسکی، شکیل اونیل و خرگوش بد و بسیاری دیگر در این رویدادها ظاهر خاصی داشت و برخی در مسابقات شرکت کردند. خود روسی بعداً یک کشتی‌گیر حرفه‌ای تمام وقت شد و یکی از سه زنی بود که در اولین مسابقه زنان که در سال 2019 عنوان قهرمانی رسلمنیا را به دست آورد، شرکت کرد.

ادامه …

اولین رسلمنیا در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک برگزار شد. دوره های 10 و 20 نیز در آنجا برگزار شد. رسلمنیا III در حومه دیترویت پونتیاک، میشیگان، با حضور 93173 هوادار، پربازدیدترین رویداد ورزشی داخل سالن در جهان بود. این رکورد تا 14 فوریه 2010 پابرجا بود، زمانی که بازی ستاره های NBA در سال 2010 رکورد رویدادهای ورزشی داخل سالن را با حضور 108713 نفر در ورزشگاه کابوی شکست داد، از زمان تغییر نام به استادیوم AT&T، در آرلینگتون، تگزاس.

در سال 2016، رسلمنیا 32 با حضور 101763 هوادار در ورزشگاه AT&T، رسلمنیا 3 را به عنوان پربازدیدترین رویداد کشتی حرفه ای که تا به حال در آمریکا برگزار شده بود، پشت سر گذاشت، اگرچه این شرکت فاش کرد که ارقام حضور برای اهداف بازاریابی از طریق تماس های سرمایه گذاران دستکاری می شوند. تمامی دوره های این رویداد در شهرهای آمریکای شمالی میزبانی شده است که 37 دوره در ایالات متحده و دو دوره در کانادا برگزار می شود.دانلود آرشیو رسلمنیا و آرشیو رویدادهای WWE با کیفیت 720p از مدرن ممکن میباشد.