دانلود آرشیو سامراسلم

دانلود آرشیو کامل سامراسلم

درباره رویداد

دانلود آرشیو سامراسلم : سامراسلم یک رویداد حرفه ای کشتی کج پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده است که هر ساله از سال 1988 توسط بزرگترین تبلیغ کشتی حرفه ای جهان، WWE، تولید می شود. این رویداد که “بزرگترین مهمانی تابستان” نام دارد، دومین رویداد بزرگ سال WWE پس از رویداد پرچمدار آنها، رسلمنیا، در نظر گرفته می شود. همچنین یکی از پنج رویداد بزرگ شرکت در سال، همراه با رسلمنیا، رویال رامبل، سری بازمانده و پول در بانک، که به عنوان “پنج بزرگ” شناخته می شود، در نظر گرفته می شود. علاوه بر PPV از سال 1988، این رویداد از سال 2014 در شبکه WWE و از سال 2021 در Peacock پخش شده است.

برگزاری

افتتاحیه SummerSlam در 29 اوت 1988 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک برگزار شد. از سال 2009 تا 2014، SummerSlam در مرکز Staples در لس آنجلس برگزار شد و از سال 2015 تا 2018، این رویداد در مرکز Barclays در شهر نیویورک بروکلین برگزار شد. از زمان آغاز به کار تا رویداد 2021، SummerSlam هر سال در ماه اوت برگزار می شود. سامر اسلم 2022 اولین و تا کنون تنها زمانی بود که این رویداد در ماه آگوست برگزار نشد، زیرا در عوض در جولای برگزار شد و این رویداد به آگوست 2023 بازگشت.

در طول همه‌گیری COVID-19 در سال 2020، SummerSlam آن سال اولین PPV WWE بود که از حباب ایمنی زیستی آنها، WWE ThunderDome تولید شد. پس از از سرگیری تورهای تبلیغاتی زنده با طرفداران در جولای 2021، سامراسلم آن سال به عنوان “بزرگترین رویداد سال 2021” تبلیغ شد زیرا WrestleMania 37 باید با ظرفیت سالن کمتر برگزار می شد. به نوبه خود، SummerSlam 2021 به پردرآمدترین رویداد SummerSlam در تمام دوران تبدیل شد.

تاریخچه

در اواخر دهه 1980، رقابت اصلی فدراسیون جهانی کشتی (WWF، در حال حاضر WWE) در صنعت کشتی حرفه‌ای از سوی جیم کراکت پروموشن اتحادیه ملی کشتی (NWA) بود. وینس مک ماهون، رئیس WWF، با ساخت رسلمنیا در سال 1985، با ساخت رسلمنیا در سال 1985، با پرداخت به ازای مشاهده (PPV) موفقیت آمیز Starrcade جیم کراکت مقابله کرد. مک ماهون سروایور سریز را ساخت که در همان روز Starrcade در نوامبر 1987 پخش شد.

پس از شکست دادن کروکت در جنگ رتبه بندی، مک ماهون رویال رامبل را ایجاد کرد، رویدادی که در ژانویه 1988 به صورت رایگان از شبکه USA پخش شد، در همان شبی که پخش شد. Crockett PPV Bunkhouse Stampede را تولید کرد. این رویداد با هشت میلیون خانوار برای تماشای این رویداد یک رکورد رتبه بندی را برای شبکه به ثبت رساند. در تلافی، Crockett رویداد Clash of the Champions I را ایجاد کرد که همزمان با رسلمنیا IV پخش شد. رسلمنیا IV رتبه های بالاتری را به دست آورد، و اندکی بعد، کروکت اعلام ورشکستگی کرد و شرکت خود را به تد ترنر فروخت که آن را به عنوان کشتی قهرمانی جهان (WCW) تغییر نام داد.دانلود آرشیو سامراسلم با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.