دانلود آرشیو مسابقات رویال رامبل

دانلود آرشیو مسابقات رویال رامبل

دانلود آرشیو مسابقات رویال رامبل با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود آرشیو مسابقات رویال رامبل : مسابقه رویال رامبل بر اساس نبرد رویال کلاسیک است که در آن تعدادی از کشتی گیران (به طور سنتی 30 نفر) با پرتاب کردن رقبای خود روی طناب بالایی که هر دو پا با زمین تماس دارند، هدفشان حذف کردن آنهاست. تفاوت رویال رامبل و بتل رویال استاندارد در این است که در بتل رویال استاندارد، همه شرکت کنندگان مسابقه را همزمان در رینگ شروع می کنند، جایی که در مسابقه رویال رامبل، دو شرکت کننده شروع می کنند و سپس بقیه در فواصل زمانی مشخص وارد می شوند.

برنده مسابقه آخرین کشتی گیر است که پس از حذف بقیه کشتی گیر باقی مانده است. از رویداد 1993، جایزه برای برنده شدن یک مسابقه قهرمانی جهان در رسلمنیا است، به استثنای رویداد 2016، جایی که جایزه مسابقه خود قهرمانی بود، زیرا رومن رینز قهرمان حاکم در مسابقه از عنوان دفاع کرد.طبق گفته Hornswoggle که از سال 2006 تا 2016 برای WWE کار می کرد و در دو رامبل شرکت کرد، شرکت کنندگان ممکن است حذف خود را با شناخت دو کشتی گیر که قبل از آنها حذف شده اند و اینکه کدام کشتی گیران قبل و بعد از حذف آنها وارد رویال رامبل می شوند، یاد بگیرند.

توضیحات

با توجه به اینکه مسابقات رامبل زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد (اکثر مسابقات رامبل تقریباً یک ساعت طول می کشد)، رویداد رامبل نسبت به سایر رویدادهای پرداخت به ازای بازدید که معمولاً شش تا هشت مسابقه در هر کارت دارند کارت کوچک تری دارد. اگرچه با گسترش رویال رامبل به یک نمایش پنج ساعته و همچنین یک پیش نمایش دو ساعته که در سال 2018 شروع می شود، این کارت عمدتاً از 9 تا 12 مسابقه با دو یا سه مورد از آن مسابقات در ابتدای شروع پخش می شد.

نشان می دهد. با این حال، در سال 2022، دبلیو دبلیو ای پیش نمایش ها را با بازگشت به حدود 6 مسابقه روی کارت و زمان اجرا حدود سه تا چهار ساعت کنار گذاشت. مسابقه رویال رامبل مردان معمولاً در بالای کارت قرار می گیرد، اگرچه استثناهایی مانند رویدادهای 1988، 1996، 1997، 1998، 2006، 2013، 2018، و 2023 وجود داشته است.در این موارد، رویداد اصلی سال 1988 یک مسابقه تگ تیمی بود، در حالی که بقیه مسابقات قهرمانی جهان مردان بود، به جز در سال 2018. رویال رامبل 2018 اولین مسابقه رویال رامبل زنان بود که رویداد اصلی آن سال بود. متعاقباً این اولین مسابقه‌ای بود که در آن دو مسابقه رامبل روی یک کارت به رقابت پرداختند و در حال حاضر استاندارد برای این رویداد شامل یک مسابقه رامبل مردان و دیواز است.

مسابقه رویال رامبل توسط کشتی گیر و تالار مشاهیر WWE پت پترسون ایجاد شد و این رویداد توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تأسیس شد. پس از اینکه مسابقه برای اولین بار در یک نمایش خانگی در اکتبر 1987 آزمایش شد،اولین رویداد رویال رامبل در 24 ژانویه 1988 برگزار شد و به صورت زنده به عنوان یک ویژه تلویزیونی در شبکه ایالات متحده آمریکا پخش شد.دانلود آرشیو مسابقات رویال رامبل با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.