دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1991

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1991 با کیفیت تضمینی

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1991 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و رمپیج و دیس تیوزدی این تگزاس بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1991همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 1991، چهارمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 19 ژانویه 1991 در میامی آرنا در میامی فلوریدا برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند به جای اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

رسلمنیا

رسلمنیا هفتمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 24 مارس 1991 در ورزشگاه یادبود لس آنجلس در لس آنجلس، کالیفرنیا در ایالات متحده برگزار شد. 14 مسابقه در طول پخش زنده نمایش داده شد که یک مسابقه تاریک قبل از این رویداد برگزار شد.

سامراسلم

سامراسلم 1991 چهارمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سامراسلم (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. روز دوشنبه، 26 آگوست 1991، در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، نیویورک برگزار شد. در این رویداد 9 مسابقه برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک که قبل از پخش زنده برگزار شد. این دومین رویدادی بود که در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شد، اولین رویداد از سال 1988.

سروایور سریز

سروایور سریز 1991 پنجمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی تولید می‌شد. در شب عید شکرگزاری در 27 نوامبر 1991 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. این اولین سروایور سریز بود که یک مسابقه انفرادی از هر نوع داشت، که به عنوان رویداد اصلی بود که در آن آندرتیکر هالک هوگان را شکست داد و قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی شد. آندرکارت شامل چهار مسابقه حذفی سنتی سری سروایور سریز بود.