دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1994

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1994 با کیفیت تضمینی

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1994 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و کینگ آف د رینگ بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1994همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 1994 هفتمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. این مسابقه در روز شنبه، 22 ژانویه 1994، در مرکز مدنی پراویدنس در پراویدنس، رود آیلند برگزار شد – آخرین رویال رامبل در یک شنبه تا رویداد 2022 برگزار شد. شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک.

رسلمنیا

رسلمنیا ایکس دهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شود. در 20 مارس 1994 در مدیسون اسکوئر گاردن در نیویورک، نیویورک برگزار شد. تمرکز اصلی پرداخت به ازای هر ویو قهرمانی WWF بود که در دو مسابقه از آن دفاع شد. به دلیل اینکه هم لکس لوگر و هم برت هارت به عنوان برندگان مسابقه رویال رامبل در سال 1994 معرفی شدند، هر دو قهرمان یوکوزونا را به چالش کشیدند. لوگر اول شد اما به دلیل هل دادن داور محروم شد. هارت سپس در اواخر عصر به مصاف یوکوزونا رفت و با پین زدن به یوکوزونا قهرمان شد. این منجر به یک درگیری طولانی مدت بین برت و برادرش اوون شد، [5] که برت را در بازی ابتدایی پرداخت به ازای نمایش شکست داده بود.

سامراسلم

سامراسلم 1994 هفتمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سامراسلم (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 29 اوت 1994 در مرکز متحد در شیکاگو، ایلینویز که یازده روز قبل افتتاح شده بود، برگزار شد. هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه تاریک که قبل از پخش زنده برگزار شد.

سروایور سریز

سروایور سریز 1994 هشتمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. این در شب شکرگزاری در 23 نوامبر 1994 در فریمن کولیسئوم در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. از زمان آغاز به کار، سروایور سریز همیشه در تاریخ سنتی شب شکرگزاری برگزار می شود. سروایور سریز زیر و همه نمایش‌های بعدی در یکشنبه‌های مختلف قبل از شکرگزاری برگزار شده‌اند (رویدادهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ استثنا بودند، زیرا در یکشنبه بعد از آخر هفته شکرگزاری برگزار شدند).دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1994 در بالای این متن قابل دانلود میباشد.