دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1995

دانلود کامل آرشیو پی پر ویوهای 1995

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1995 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها کینگ آف د رینگ،پنج رویداد این یور هوس دیگر بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1995همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 1995 هشتمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 22 ژانویه 1995 در USF Sun Dome در تامپا، فلوریدا برگزار شد. این رویداد دارای پنج مسابقه در کارت خود بود. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 1995، برنده یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی در رسلمنیا یازدهم دریافت کرد.

رسلمنیا

رسلمنیا یازدهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 2 آوریل 1995 در مرکز مدنی هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد. در مجموع هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد.

سامراسلم

سامر اسلم 1995 هشتمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شود. در 27 آگوست 1995 در پیتسبورگ سیویک آرنا در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد. در مجموع 9 مسابقه در این رویداد برگزار شد.

سروایور سریز

سروایور سریز نهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. این بازی در 19 نوامبر 1995 در USAir Arena در لندوور مریلند برگزار شد و اولین سروایور سریز بود که در یکشنبه شب برگزار شد. هر نسخه قبلی یا در روز شکرگزاری یا شب شکرگزاری انجام شده بود. این شرکت تا سال 2004 که تابو سه‌شنبه آغاز به کار کرد، یک رویداد پرداخت به ازای آخر هفته دیگر برگزار نخواهد کرد.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1995 در بالای این متن قابل دانلود میباشد.