دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2021

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2021 با کیفیت تضمینی

لیست رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2021 شامل پنج رویداد اصلی و المنیشن چمبر،فستلین،بکلش،هل این سل،اکستریم رولز و کرون جول بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2021 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2021 سی و چهارمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 31 ژانویه 2021 از WWE ThunderDome به میزبانی میدان Tropicana در سنت پترزبورگ، فلوریدا برگزار شد. این اولین رویداد رویال رامبل پس از مرگ پت پترسون بود که مسابقه رویال رامبل را ایجاد کرد. این تنها رویداد رویال رامبل است که به دلیل همه‌گیری COVID-19، طرفداران زنده در آن حضور ندارند.

رسلمنیا

رسلمنیا 37 سی و هفتمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط WWE تولید می شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد به صورت دو شب برگزار شد و در 10 و 11 آوریل 2021 در استادیوم ریموند جیمز در تامپا، فلوریدا برگزار شد. پس از ادغام شبکه WWE تحت Peacock در ایالات متحده در مارس 2021، WrestleMania 37 به اولین رویداد مهم WWE تبدیل شد که مشترکین ایالات متحده فقط می توانند رویداد را از طریق Peacock به صورت زنده پخش کنند. هالک هوگان و تیتوس اونیل تالار مشاهیر دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای به عنوان مجریان این رویداد حضور داشتند.

سامراسلم

SummerSlam 2021، سی و چهارمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای SummerSlam با پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و پخش زنده توسط WWE بود. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 21 آگوست 2021، در استادیوم Allegiant در حومه لاس وگاس در پارادایس، نوادا، برگزار شد و اولین SummerSlam بود که پخش زنده در Peacock انجام شد. این اولین سامراسلم نبود که در روز شنبه برگزار می‌شد، اما اولین سامراسلم بود که در یک شنبه پخش می‌شد، و همچنین اولین سامراسلم بود که از زمان رویداد 1992 در یک استادیوم برگزار شد. همچنین این اولین رویداد WWE بود که علاوه بر سایر رسانه های پخش در سینماهای ایالات متحده پخش شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2021 سی و پنجمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) و پخش زنده است که توسط WWE تهیه شده است. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 21 نوامبر 2021 در Barclays Center در بروکلین، نیویورک برگزار شد و اولین سریال Survivor بود که به صورت زنده از Peacock پخش شد. موضوع این رویداد برتری برند بود و کشتی گیران این دو برند در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این آخرین سری Survivor بود که موضوع برتری برند و همچنین مسابقات سنتی سری Survivor را داشت.