دانلود آرماگدون 1999

دانلود آرماگدون 1999

دانلود آرماگدون 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 1999 : Armageddon 1999 اولین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 12 دسامبر 1999 در مرکز ملی کرایه اتومبیل در Sunrise، حومه فورت لادردیل، فلوریدا انجام شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه No Holds Barred بین تریپل اچ و وینس مک ماهون بود. تریپل اچ با سنجاق کردن وینس پس از زدن پتک به او مسابقه را برد، زمانی که دختر وینس و همسر تریپل اچ (در آن زمان، استفانی مک ماهون) با دادن پتک به تریپل اچ روی وینس چرخید.

در آندرکارت، Big Show در برابر Big Boss Man برای قهرمانی WWF قرار گرفت، New Age Outlaws (بیلی گان و رود داگ) با Rock ‘n’ Sock Connection (The Rock and Mankind) برای قهرمانی تگ تیم WWF کشتی گرفت، Chyna با کریس ملاقات کرد. جریکو برای قهرمانی بین قاره‌ای WWF، کین با X-Pac در یک مسابقه Steel Cage مبارزه کرد. بریتیش بولداگ، وال ونیس و دلو براون برای قهرمانی اروپا WWF در یک مسابقه تهدید سه گانه به رقابت پرداختند.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بین تریپل اچ و رئیس WWF وینس مک ماهون، رئیس و پدرشوهرش بود.[4] در سری Survivor، تریپل اچ قرار بود از قهرمانی WWF در برابر استون کلد استیو آستین و راک در یک مسابقه تهدید تریپل دفاع کند. در طول این رویداد، او مصاحبه راک را قطع کرد که منجر به درگیری بین آن دو شد که توسط چندین داور WWF از هم جدا شد. بعداً در آن رویداد، تریپل اچ همین کار را با قطع مصاحبه آستین انجام داد.[5] با این حال، آستین به دنبال تریپل اچ در سراسر محوطه پشت صحنه ورزشگاه دوید تا اینکه با یک ماشین در پارکینگ ورزشگاه مورد حمله قرار گرفت. در نتیجه او را با آمبولانس بردند و از رویداد اصلی خارج کردند.

مک ماهون Triple H و D-Generation X (D-X) را مقصر این حمله دانست اما Triple H انجام این کار را انکار کرد. بعداً همان شب، Big Show به عنوان رقیب سوم در برابر تریپل اچ و راک اضافه شد. مک ماهون در مسابقه دخالت کرد و تریپل اچ را در مسابقات قهرمانی WWF در مقابل بیگ شو هزینه کرد.[6] در نسخه 15 نوامبر Raw is War، مک ماهون دوباره Triple H و D-X را مقصر این حمله دانست، اما D-X در عوض کل وضعیت را به گردن مک ماهون انداخت.دانلود آرماگدون 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.