دانلود آرماگدون 2005

دانلود آرماگدون 2005

دانلود آرماگدون 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 2005 : Armageddon 2005 ششمین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 18 دسامبر 2005 در مرکز Dunkin’ Donuts در پراویدنس، رود آیلند برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه Hell in a Cell بین رندی اورتن و آندرتیکر بود که آندرتیکر پس از اجرای Tombstone piledriver با پین فال پیروز شد. یکی از مسابقات غالب روی کارت، مسابقه تگ تیم تبلیغاتی بین WWE Tag Team Champions Rey Mysterio و World Heavyweight Champion Batista و World Tag Team Champions Big Show و کین بود. بیگ شو و کین بعد از اینکه کین میستریو را به دنبال چوکسلم سنجاق کرد، مسابقه را بردند. یکی دیگر از بازی های اولیه در آندرکارت، بوکر تی در مقابل کریس بنوا در چهارمین مسابقه از سری “بهترین های 7” آنها برای قهرمانی خالی WWE ایالات متحده بود. بنوا پس از اینکه بوکر را مجبور به تسلیم شدن با Crippler Crossface کرد، برنده مسابقه شد و بدین ترتیب اولین پیروزی خود را در این سری به دست آورد.

داستان

رویداد اصلی در آرماگدون در یک بازی Hell in a Cell بین The Undertaker و Randy Orton برگزار شد. ساخت بازی در رسلمنیا 21 آغاز شد، جایی که آندرتیکر اورتون، یک فوق ستاره راو در آن زمان، را در یک مسابقه بین تبلیغاتی شکست داد.در اپیزود 16 ژوئن SmackDown!، در طول سومین درفت سالانه WWE، یک قرعه کشی پیش نویس ورزشی ساختگی که در آن کشتی گیران برنامه را تغییر می دادند، اورتون به اسمکدان دعوت شد! نام تجاری. در رویداد پرداخت در ماه آگوست، سامر اسلم، اورتن آندرتیکر را شکست داد، جایی که او را پس از اجرای یک RKO به دنبال دخالت پدرش، “کاوبوی” باب اورتون، سنجاق کرد.

باین منجر به یک مسابقه Handicap Casket بین آندرتیکر و اورتون و پدرش در No Mercy شد. در این رویداد، اورتن و پدرش آندرتیکر را شکست دادند و تابوت را گذاشتند، که اورتون آندرتیکر را در آن قفل کرد، که طبق فیلمنامه آتش گرفته بود. ماه بعدی، در Survivor Series، آندرتیکر بازگشت و به چندین اسمکدان حمله کرد! سوپراستارها به دنبال مسابقه 5 به 5 Survivor Series بین راو و اسمکدان!. اورتون که برنده مسابقه برای اسمکدان بود، توانست از حمله فرار کند. سپس، در قسمت دوم دسامبر اسمک‌دان!، آندرتیکر با اورتن تماس گرفت تا در داخل جهنم در سلول در آرماگدون با او روبرو شود که رسمی شد.دانلود آرماگدون 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.