دانلود آرماگدون 2006

دانلود آرماگدون 2006

دانلود آرماگدون 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 2006 : Armageddon 2006 هفتمین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان این تبلیغات برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 17 دسامبر 2006 در Richmond Coliseum در ریچموند ویرجینیا برگزار شد. این آخرین آرماگدون بود که انحصاری برند بود زیرا پس از رسلمنیا 23 در سال بعد، PPV های انحصاری برند متوقف شدند.

این رویداد بیش از 423500 دلار در فروش بلیت از حضور 8200 نفر به دست آورد. بخش کشتی حرفه ای Canadian Online Explorer به مسابقه قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای نه ستاره از ده ستاره، بالاترین مسابقه امتیاز داد. این رویداد در 16 ژانویه 2007 توسط Sony Music Entertainment بر روی DVD منتشر شد. دی وی دی در هفته 18 فوریه 2007 در جدول فروش دی وی دی بیلبورد برای ورزش های تفریحی به مقام دوم رسید و هفته بعد به رتبه دهم سقوط کرد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه تگ تیمی بود که در آن تیم باتیستا و جان سینا تیم کینگ بوکر و فینلی را شکست دادند. دو مسابقه برجسته روی آندرکارت برنامه ریزی شد، از جمله آندرتیکر در مقابل آقای کندی، در مسابقه ای که هدف آن قرار دادن حریف در ماشین نعش کش واقع در صحنه ورودی و بیرون راندن آنها از عرصه بود که آندرتیکر برنده شد. مسابقه دیگر مسابقه جهنمی بود که کشتی گیرانی در تلاش بودند تا حریف را با شعله هایی که حلقه را احاطه کرده بود به آتش بکشند. کین مونتل وونتاویوس پورتر را شکست داد.

داستان

رقابت اصلی که در این رویداد نوشته شده بود بین باتیستا و کینگ بوکر بود. در سری Survivor، باتیستا بوکر را شکست داد و قهرمان سنگین وزن جهان شد. در اپیزود اول دسامبر اسمک‌دان!، بوکر و فینلی هر دو در یک مسابقه تهدید تریپل با باتیستا برای قهرمانی سنگین وزن جهان با هم رقابت کردند و باتیستا برنده شد. بعداً در همان شب، مدیر کل تئودور لانگ اعلام کرد که بوکر و فینلی یک تیم تگ تشکیل خواهند داد تا با باتیستا و شریک انتخابی او در آرماگدون رقابت کنند.

باتیستا اعلام کرد که شریک او، قهرمان WWE، جان سینا، یکی از اعضای برند راو خواهد بود. هفته بعد در اپیزود 8 دسامبر SmackDown!، باتیستا پس از مداخله بوکر از طرف فینلی، فینلی را با محرومیت شکست داد. در اپیزود 15 دسامبر SmackDown!، سینا پس از FU Finlay را شکست داد.دانلود آرماگدون 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.