دانلود آنفورگیون 1998

دانلود آنفورگیون 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 1998: Unforgiven 1998 نخستین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 26 آوریل 1998 در مجتمع گرینزبورو کولیسئوم در گرینزبورو، کارولینای شمالی برگزار شد. این اولین پرداخت به ازای WWF بود که از لوگوی جدید “خراش” برای کارهای تبلیغاتی استفاده کرد، که برای اولین بار روی پیش بند حلقه در رسلمنیا چهاردهم ظاهر شد. این رویداد شاهد اولین مسابقه Inferno و اولین مسابقه لباس شب WWF بود.

نتایج مسابقات رویداد

فاروق، کن شامروک و استیو بلکمن با پین فال ملت سلطه (دلو براون، مارک هنری و راک) (با کاما مصطفی) را شکست دادند. تریپل اچ (c) (با چینا) با پین فال اوون هارت را شکست داد. اکسپرس نیمه‌نیت (بارت و بامباستیک باب) (ج) (با جیم کورنت) با پینفال اکسپرس راک اند رول (ریکی مورتون و رابرت گیبسون) را شکست داد.

لونا واچون (با هنرمندی که قبلاً به عنوان گلدوست شناخته می شد) سیبل را شکست داد. The New Age Outlaws (Billy Gunn and Road Dogg) (c) LOD 2000 (Animal and Hawk) (با Sunny) را با pinfall شکست داد. The Undertaker با آتش کین (به همراه Paul Bearer) را شکست داد. Dude Love توانست Stone Cold Steve Austin (c) را شکست دهد. ) با رد صلاحیت.

داستان

در مسیر رسلمنیا، وینس مک ماهون در مصاحبه ای توسط کوین کلی فاش کرد که تصور برنده شدن استون کولد استیو آستین در مسابقات قهرمانی WWF یک کابوس روابط عمومی خواهد بود. پس از این رویداد، مک ماهون، آستین را پس از حمله در رینگ، زندانی کرد. او بعداً یک آستین تغییر یافته را معرفی کرد که در تصویر شرکتی خود با کت و شلوار شکل گرفت. با این حال، با این که آستین به سرعت لباس معمولی و مک ماهون خیره‌کننده‌اش را درآورد، این یک حیله بود. در نسخه 13 آوریل Raw is War، آستین به مک ماهون پیشنهاد داد که با او در رینگ مبارزه کند یا در پشت صحنه مورد حمله قرار گیرد.

مک ماهون پیشنهاد مسابقه را پذیرفت، اما یک بار در رینگ به افتخار آستین گفت که می تواند مک ماهون را با یک دست بسته از پشت او شکست دهد. قبل از شروع مسابقه، میک فولی در شخصیت Dude Love خود بازگشت و به مک ماهون حمله کرد و سپس پنجه فک پایین را به آستین داد.یک هفته قبل از رویداد، مک ماهون در مورد مسابقه نهایی، یعنی Dude Love در مقابل استیو بلکمن، نظر داد و قول داد که نه تنها در طول Unforgiven در کنار رینگ باشد، بلکه یک رویداد فاجعه بار رخ خواهد داد.دانلود آنفورگیون 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.