دانلود آنفورگیون 2001

دانلود آنفورگیون 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 2001 : Unforgiven 2001 چهارمین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 23 سپتامبر 2001 در ملون آرنا در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد. این آخرین رویداد Unforgiven بود که تحت نام WWF برگزار شد زیرا تبلیغات در می 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. همچنین آخرین Unforgiven بود که قبل از معرفی پسوند برند در مارس 2002 برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه استاندارد کشتی برای قهرمانی WWF بود. استون کولد استیو آستین نماینده اتحاد در برابر کرت آنگل نماینده WWF از عنوان قهرمانی دفاع کرد. انگل آستین را شکست داد و با مجبور کردن او به قفل مچ پا تسلیم شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. دیگر مسابقات برجسته عبارتند از The Rock در مقابل بوکر تی و شین مک ماهون در یک مسابقه هندیکپ برای قهرمانی WCW و راب ون دام در مقابل کریس جریکو برای قهرمانی هاردکور WWF.

آندرکارت شامل تاجیری در مقابل راینو برای مسابقات قهرمانی WCW ایالات متحده، برادران تخریب (آندرتیکر و کین) در مقابل کرونیک (برایان آدامز و برایان کلارک) برای قهرمانی تگ تیم WCW، اج در مقابل کریستین برای مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای WWF، پری ساترن در مقابل کرنیک بود. ریون و دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی) در مقابل بیگ شو و اسپایک دادلی، لنس استورم و طوفان و هاردی بویز (مت هاردی و جف هاردی) در یک مسابقه حذفی چهار طرفه برای قهرمانی تگ تیم WWF .

داستان

رقابت غالب در Unforgiven بین Stone Cold Steve Austin و Kurt Angle بر سر قهرمانی WWF بود. در سامرا اسلم، انگل آستین را برای قهرمانی WWF به چالش کشید، اما در پایان، آستین عمداً در دفاع از عنوان خود در برابر انگل با حمله به چندین داور محروم شد. در نتیجه، آستین این عنوان را حفظ کرد.شب بعد، در Raw is War، آستین “شب قدردانی” را با حفظ عنوان در برابر Angle برگزار کرد و توسط چندین عضو The Alliance مورد قدردانی قرار گرفت. با این حال، آنجل شب قدر را قطع کرد و با ورود به کامیون شیر و پاشیدن شیر بر روی همه اعضای اتحاد، آن را خراب کرد.

در نسخه 27 آگوست Raw is War، آستین مدال‌های طلای المپیک انگل را پس از مسابقه تگ تیمی که آنگل و کریس جریکو را در مقابل قهرمان هاردکور WWF راب ون دام و تاز قرار داد، دزدید. مدال به رودخانه دیترویت. در نسخه 3 سپتامبر Raw is War، آنگل تهدید کرد که آستین را به داخل رودخانه ای در تورنتو، انتاریو، کانادا می اندازد، اگر او یک مسابقه مجدد قهرمانی WWF را در Unforgiven انجام ندهد. آستین موافقت کرد تا در بازی برگشت در Unforgiven از عنوان قهرمانی مقابل انگل دفاع کند. سپس آنگل به آستین گفت که او هنوز در آب می‌رود و با هل دادن آستین به استخر بچه‌ها حرف خود را ثابت کرد.دانلود آنفورگیون 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.