دانلود آرماگدون 2007

دانلود آرماگدون 2007

دانلود آرماگدون 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 2007 : Armageddon 2007 هشتمین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 16 دسامبر 2007 در ملون آرنا در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد. این آخرین WWE PPV بود که در فرمت 4:3 (با کیفیت استاندارد 480p) بود، زیرا در ژانویه 2008، تمام نمایش‌های WWE به کیفیت 720p با کیفیت بالا رفتند.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای برای این رویداد برنامه ریزی شده بود، که دارای یک سوپر کارت، برنامه ریزی بیش از یک مبارزه اصلی بود. اولین مورد از این بازی ها یک مسابقه سه گانه Threat از برند اسمکدان بود که Edge با شکست باتیستا قهرمان سنگین وزن جهان و The Undertaker موفق به کسب عنوان شد. مسابقه دوم یک مسابقه انفرادی از برند راو بود که در آن کریس جریکو قهرمان WWE رندی اورتون را با محرومیت شکست داد.

با این حال، اورتون قهرمانی طبق قوانین WWE را حفظ کرد که یک عنوان نمی تواند با رد صلاحیت دستش را تغییر دهد. دیگری مسابقه تگ تیمی از برند ECW بود که در آن تیم Big Daddy V و Mark Henry تیم سی ام پانک و کین را شکست دادند. با حضور زنده 12500 نفر، آرماگدون 237000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد. استقبال انتقادی از این رویداد عمدتاً مثبت بود.

داستان

رقابت غالب که به آرماگدون در اسمکدان تبدیل شد! نام تجاری بین Batista، Edge و The Undertaker در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در سری Survivor، باتیستا و آندرتیکر در مسابقه Hell in a Cell برای قهرمانی سنگین وزن جهان با هم مبارزه کردند. ادج (که در کنار رینگ به عنوان یک فیلمبردار ظاهر شده بود) مداخله کرد و به قیمت آندرتیکر در مسابقه تمام شد. سپس در اپیزود اسمکدان در 30 نوامبر 2007، برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان به عنوان یک شات عنوان شد! توسط اسمکدان! مدیر کل ویکی گوئررو، که مورد علاقه داستانی او بود.

همان شب، باتیستا از مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر اج دفاع کرد و به نظر می رسید که یک بار دیگر عنوان خود را حفظ کند، اما آندرتیکر مداخله کرد و باتیستا را خفه کرد، اما ادج برای فرار از رینگ فرار کرد. درمان مشابه تئودور لانگ به عنوان دستیار مدیر کل بازگشت و باتیستا را برای دفاع از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر اج و آندرتیکر در یک مسابقه تهدید سه گانه در آرماگدون رزرو کرد.دانلود آرماگدون 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.