دانلود المنیشن چمبر 2020

دانلود المنیشن چمبر 2020 با کیفیت اورجینال کمپانی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2020 : Elimination Chamber 2020 دهمین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE پخش شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برند راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 8 مارس 2020 در مرکز Wells Fargo در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد.

این رویداد آخرین پرداخت به ازای WWE بود که قبل از اینکه سازمان جهانی بهداشت (WHO) کووید-19 را در 11 مارس به عنوان یک بیماری همه گیر اعلام کند، در مقابل جمعیتی با بلیط زنده برگزار شد. روز بعد، تبلیغ اکثریت را جابجا خواهد کرد. از نمایش های آن، از جمله رسلمنیا 36، به مرکز اجرای WWE در اورلاندو، فلوریدا بدون هیچ طرفداری. از ماه آگوست، آنها از طریق حباب ایمنی زیستی WWE ThunderDome طرفداران مجازی داشتند. رسلمنیا 37 که در آوریل 2021 برگزار شد، اولین رویداد WWE از زمان Elimination Chamber بود که در مقابل تماشاچیان با بلیط زنده برگزار شد و در اواسط ژوئیه، این شرکت تورهای زنده را با اولین پرداخت به ازای مشاهده از سر گرفت. تور بودن پول در بانک.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، Shayna Baszler از NXT در مسابقه Elimination Chamber دیواز Raw پیروز شد تا به عنوان مدعی شماره یک در برابر بکی لینچ برای قهرمانی دیواز راو در رسلمنیا 36 تبدیل شود. در سایر مسابقات برجسته، آلیستر بلک AJ Styles را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت، The Artist شکست داد. کالکتیو (سزارو، سامی زین و شینسوکه ناکامورا) براون استرومن را در یک مسابقه هندیکیپ 3 بر 1 شکست داد و زین با پین زدن استرومن قهرمان بین قاره‌ای شد و میز و جان موریسون قهرمانی تگ تیم اسمک‌دان را در تیم تگ اسمک‌دان حفظ کردند. مسابقه اتاق حذفی. این همچنین اولین رویداد Elimination Chamber بود که در آن هیچ عنوان قهرمانی جهان مردان در کارت ثبت نشده بود.

داستان

در اپیزود 31 ژانویه اسمکدان، براون استرومن شینسوکه ناکامورا (با سامی زین و سزارو در گوشه خود) را شکست داد و قهرمانی بین قاره‌ای را به دست آورد.در قسمت 28 فوریه، امضای قرارداد برای یک مسابقه عنوان در اتاق حذف برگزار شد. استرومن که از شنیدن ناسزاهای زین خسته شده بود، قرارداد را امضا کرد و اظهار داشت که صرف نظر از اینکه چه کسی آن را امضا کرده است، می‌دانست که اساساً در این رویداد با هر سه نفر روبرو خواهد شد.

زین از فرصت استفاده کرد و او، ناکامورا و سزارو همگی قرارداد را امضا کردند و آن را به یک مسابقه 3 بر 1 برای مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای استرومن در این رویداد تبدیل کردند.دانلود المنیشن چمبر 2020 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو کامل رویداد المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.