دانلود اور د اج 1998

دانلود اور د اج 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اور د اج 1998 : Over the Edge 1998 نخستین رویداد اور د اج بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد این رویداد در 31 می 1998 در ویسکانسین سنتر آرنا در میلواکی، ویسکانسین برگزار شد. در این مراسم 8 مسابقه برگزار شد.

Over the Edge: In Your House اولین رویداد پرداخت به ازای بازدید WWF بود که دارای رتبه TV-14 از دستورالعمل‌های والدین تلویزیون بود. این شرکت از این مرحله تا The Great American Bash 2008 به تمام رویدادهای پرداخت به ازای نمایش TV-14 رتبه‌بندی می‌دهد، و SummerSlam 2008 اولین پرداخت به ازای هر بازدید آن‌ها بود که در بیش از یک دهه رتبه TV-PG را دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، قهرمان WWF “Stone Cold” استیو آستین پس از غلبه بر داوری مغرضانه وینس مک ماهون، Dude Love را شکست داد. در زیر کارت، اعضای Nation of Domination، اوون هارت، کاما مصطفی، و D’Lo Brown، اعضای D-Generation X، Triple H، Billy Gunn، و “Road Dogg” Jesse James را در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره شکست دادند.

داستان

در 13 آوریل 1998، اپیزود Raw Is War، Dude Love در مسابقه ای بین رئیس WWF وینس مک ماهون و قهرمان “Stone Cold” استیو آستین دخالت کرد،از آن دو خواست که فقط با هم کنار بیایند. مک ماهون با هل دادن عشق به پایین پاسخ داد. سپس لاو پنجه مندیبل را روی مک ماهون، که از رینگ فرار کرد، و روی آستین اعمال کرد که جرقه آغاز دشمنی آنها شد.

هفته بعد در راو، در طول بخش مصاحبه جدید Love، Love Shack، مک ماهون برنامه‌ریزی کرد که عشق با آستین در Unforgiven: In Your House به چالش بکشد.لاو در مسابقه ای با استیو بلکمن کشتی گرفت که در آن لاو به دلایل نامعلومی پس از به صدا درآمدن زنگ حلقه پیروز شد. بعد از مسابقه، مک ماهون و لاو با هم جنگیدند تا اینکه مک ماهون از رینگ فرار کرد که به آستین اجازه داد تا به لاو حمله کند.دانلود اور د اج 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.