دانلود اکستریم رولز 2017

دانلود اکستریم رولز 2017 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

|مــچ کــارد| 

|بک کاور| 

درباره اکستریم رولز 2017

دانلود اکستریم رولز 2017 : Extreme Rules 2017 نهمین رویداد سالانه Extreme Rules حرفه ای کشتی کج پرداخت به ازای مشاهده و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw تبلیغاتی برگزار شد. این رویداد در 4 ژوئن 2017 در رویال فارمز آرنا در بالتیمور مریلند برگزار شد. و دومین رویداد Extreme Rules بود که پس از نسخه 2010 در این مکان برگزار شد. زمانی که این عرصه هنوز به نام 1st Mariner Arena (به نام تغییر نام یافت) رویال فارمز آرنا در سال 2014). همچنین این تنها رویداد انحصاری Extreme Rules بود که در طول هر یک از دوره‌های تمدید برند WWE برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

نتایج رویداد

هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff. فقط سه مورد از مسابقات کارت اصلی تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، ساموآ جو رومن رینز، ست رولینز، فین بالر و بری وات را در یک مسابقه پنج طرفه مرگبار Extreme Rules شکست داد. تا یک مسابقه قهرمانی جهانی را در Great Balls of Fire کسب کند. در آندرکارد، سزارو و شیمس در مسابقه استیل کیج، هاردی بویز (جف هاردی و مت هاردی) را شکست دادند. و دومین قهرمانی راو تگ تیم خود را به عنوان یک تیم به دست آوردند. و در مبارزه ابتدایی، The Miz دین امبروز را شکست داد و هفتمین قهرمانی خود را کسب کرد. قهرمانی بین قاره ای.

تاریخچه اکستریم رولز

Extreme Rules یک رویداد سالانه پرداخت به ازای نمایش (PPV) و شبکه WWE است که توسط WWE از سال 2009 تولید می شود. مفهوم نمایش این است. که این رویداد مسابقات مختلفی را ارائه می دهد که تحت قوانین هاردکور به رقابت می پردازند و به طور کلی دارای یک مسابقه Extreme Rules است. تبلیغات منقرض شده Extreme Championship Wrestling، که WWE در سال 2003 به دست آورد. در اصل از اصطلاح “قوانین افراطی” برای توصیف مقررات برای همه مسابقات خود استفاده می کرد. دبلیو دبلیو دبلیو ای این اصطلاح را پذیرفت. و از آن زمان به جای «تطابق سخت» یا «قوانین هاردکور» از آن استفاده کرده است.

رویداد Extreme Rules در سال 2017 نهمین رویداد بر اساس تقویم Extreme Rules بود. پس از معرفی مجدد پسوند برند در جولای 2016، به طور انحصاری برای کشتی گیران برند راو برگزار شد. جایی که WWE دوباره فهرست خود را بین برندهای راو و اسمکدان تقسیم کرد. جایی که کشتی گیران به طور انحصاری برای اجرا تعیین شدند. این رویداد در 4 ژوئن 2017 در رویال فارمز آرنا در بالتیمور، مریلند برگزار شد. و دومین رویداد Extreme Rules است که پس از نسخه 2010 در این مکان برگزار می‌شود. زمانی که این عرصه هنوز اولین مارینر آرنا نامیده می‌شد. (به رویال تغییر نام داد). Farms Arena در سال 2014).

داستان ها

در Payback، ست رولینز ساموآ جو را شکست داد و اولین باخت خود را از زمان حضور در فهرست اصلی جو به ارمغان آورد. شب بعد در راو، رولینز اظهار داشت که کارش با جو تمام شده است. او سپس توجه خود را به قهرمان جهانی براک لزنر معطوف کرد. با این حال، فین بلور بیرون آمد و اظهار داشت که او باید نفر بعدی باشد که با لزنر روبرو می شود. زیرا بلور قهرمان افتتاحیه بود و هرگز عنوان را از دست نداد. این دو سپس در یک مسابقه تهدید سه گانه مدعی شماره یک قهرمانی بین قاره ای شرکت کردند. همچنین از جمله میز، که به دنبال دخالت ساموآ جو، که به رولینز حمله کرد. و بری وایات، که سیستر ابیگیل را روی بالر اجرا کرد، برنده شد.دانلود اکستریم رولز 2017 در مدرن …

همچنین در Payback، براون استرومن رومن رینز را در رویداد اصلی شکست داد. پس از پایان مسابقه، استرومن به حمله به رینز ادامه داد. اما رینز با کوبیدن درب آمبولانس چندین بار به بازوی استرومن تلافی کرد. در اپیزود راو در 8 می، استرومن نشان داد که می‌خواهد پس از پایان کار با رینز با لزنر برای عنوان یونیورسال روبرو شود.

ادامه

در مسابقه او مقابل کالیستو، بازوی او را با صندلی فولادی هدف قرار داد. سپس مشخص شد که استرومن نیاز به جراحی روی بازوی آسیب دیده خود دارد و تا شش ماه غیرفعال خواهد بود. با توجه به وضعیت استرومن و نیاز به یک مدعی شماره یک. ژنرال مدیر کرت آنگل یک مسابقه پنج طرفه کشنده Extreme Rules مدعی شماره 1 را برای Extreme Rules بین رینز، رولینز، جو، بلور و وایت برنامه ریزی کرد. بعداً در راو، رینز بالر را شکست داد و رولینز پس از حمله جو به رولینز، وایت را با محرومیت شکست داد. هفته بعد، وایات نمایش را افتتاح کرد و اظهار داشت که او کسی است که لزنر را شکست خواهد داد.

رینز بیرون آمد و پس از آن آنگل، مسابقه ای را بین این دو برنامه ریزی کرد که وقتی جو مداخله کرد و به رینز حمله کرد، رینز با رد صلاحیت پیروز شد. سپس رولینز بیرون آمد و به جو حمله کرد. سپس آنگل برنامه ریزی کرد. که رینز و رولینز در رویداد اصلی با وایت و جو روبرو شوند. که وایت و جو برنده شدند. همچنین در این نمایش، پروموی Bálor در حلقه توسط مدافع لزنر، پل هیمن، قطع شد. او گفت که می‌خواهد بالر را با لزنر ببیند. برای بازی نهایی Raw قبل از Extreme Rules. Angle یک مسابقه سه نفره بین Bálor، Joe و Wyatt برنامه ریزی کرد که جو برنده شد. و یک مسابقه انفرادی بین Reigns و Rollins که Reigns برنده شد.

روش دانلود

دانلود اکستریم رولز 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.