دانلود بد بلود 2003

دانلود بد بلود 2003

دانلود بد بلود 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بد بلود 2003 : Bad Blood 2003 دومین رویداد بد بلود بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 15 ژوئن 2003 در مرکز Compaq در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این بازی جایگزین PPV سالانه King of the Ring شد و آغازی بود برای پرداخت به ازای بازدید در سراسر جهان (به استثنای پرداخت‌های قدیمی‌تر و مهم‌تر رویال رامبل، رسلمنیا، سامرا اسلم، و سروایور سریز) که منحصر به فرد بودند. (پرداخت به ازای بازدید انحصاری انگلستان از زمان Insurrextion 2002 منحصر به فرد بود). این اولین Bad Blood بود که از سال 1997 برگزار شد، که در ابتدا به عنوان یک رویداد In Your House برگزار شد.

این رویداد دومین باری بود که فرمت Hell in a Cell توسط WWE در یک رویداد Bad Blood استفاده شد. اولین مورد در افتتاحیه Bad Blood در سال 1997 بود. رویداد Bad Blood در سال 2003 بیش از 500,000 دلار فروش بلیط از حضور 10,000 نفر به دست آورد. این رویداد به WWE کمک کرد تا درآمد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش خود را به میزان 6.2 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. زمانی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش دی وی دی بیلبورد به مقام دوم رسید.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه Hell in a Cell بود که در آن کشتی گیرانی در یک رینگ که توسط سازه ای فولادی احاطه شده بود می جنگیدند. در این مسابقه، قهرمان سنگین وزن جهان، تریپل اچ، کوین نش را شکست داد و عنوان خود را حفظ کرد. دو مسابقه غالب در آندرکارت مشخص شد. در مسابقه انفرادی مربوطه، ریک فلیر شاون مایکلز را شکست داد و گلدبرگ کریس جریکو را شکست داد.

داستان

رویداد اصلی در Bad Blood نشان داد که قهرمان سنگین وزن جهان تریپل اچ در برابر کوین نش در مسابقه ای در جهنم در سلول دفاع کرد. پیشرفت مسابقه در Backlash آغاز شد، جایی که تریپل اچ کوین نش را با یک پتک در طول مسابقه تیم شش نفره میخکوب کرد و تریپل اچ را قادر ساخت تا نش را برای پیروزی پین کند. در روز داوری، نش تریپل اچ را در یک مسابقه انفرادی از طریق رد صلاحیت شکست داد، اما قهرمانی را به دست نیاورد.

در اپیزود 19 مه راو، پس از اینکه تریپل اچ با موفقیت از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر ریک فلیر دفاع کرد، مدیر کل استیو آستین اعلام کرد که به دلیل برنده شدن نش در روز داوری با رد صلاحیت، نش دوباره با تریپل اچ در Bad Blood برای مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان در جهنم در سلول.در اپیزود راو در 26 می، دشمنی بین دو کشتی گیر با حمله رندی اورتن و تریپل اچ به نش تشدید شد.دانلود بد بلود 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.