دانلود بریکداون 1998

دانلود بریکداون 1998

دانلود بریکداون 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بریکداون 1998 : دانلود بریکداون 1998 تنها رویداد بریکداون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 14 نوامبر 1999 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد.این رویداد در 27 سپتامبر 1998 در Copps Coliseum در همیلتون، انتاریو، کانادا برگزار شد.

نتایج مسابقات

نه مسابقه در PPV برگزار شد، در حالی که سه مسابقه برای پیش نمایش یکشنبه شب گرم برگزار شد. پوستر تبلیغاتی D-Generation X را به نمایش گذاشته بود که موضوع ورودی آن “Break It Down” بود. این رویداد برای اولین بار کریستین قابل توجه است.

رویداد اصلی یک مسابقه تریپل تریت بین “استون کولد، استیو آستین، آندرتیکر و کین برای قهرمانی WWF بود، که وقتی آندرتیکر و کین همزمان آستین را پین کردند، با جنجال به پایان رسید. مسابقه دیگر در این رویداد، مسابقه تریپل تریت در یک قفس فولادی بین کن شامروک، منکیند و راک برای تعیین نامزد شماره یک قهرمانی WWF.

داستان

دشمنی اصلی به این رویداد بین “استون سرد” استیو آستین و وینس مک ماهون بود که نمی خواستند آستین قهرمان WWF شود. در اپیزود 5 سپتامبر از سریال Raw Saturday Night، مک ماهون از آندرتیکر و کین به دلیل شکست در برکناری آستین انتقاد و توهین کرد.در قسمت 6 سپتامبر از یکشنبه شب هیت، مک ماهون عذرخواهی کرد و برنامه ریزی کرد که آستین از عنوان خود در Breakdown در برابر هر دو در یک مسابقه تهدید سه گانه دفاع کند.

در اپیزود 14 سپتامبر راو، مک ماهون شرطی را اضافه کرد که آندرتیکر و کین نمی توانند یکدیگر را سنجاق کنند. سپس با آستین روبرو شد که به او حمله کرد. آندرتیکر و کین حمله را شکستند و در همان شب در مسابقه آستین با کن شامروک دخالت کردند. با کمک The Rock و Mankind، آستین با مهاجمان مبارزه کرد و مک ماهون را که از راهرو تماشا می کرد تعقیب کرد.[4] در قسمت 21 سپتامبر راو، آندرتیکر و کین موفق شدند آستین و بیلی گان را شکست دهند. پس از پایان مسابقه، آستین با صندلی به آندرتیکر و کین ضربه زد. مک ماهون یک شرط دیگر گذاشت اگر کسی از طرف آستین در مسابقه دخالت کند، آستین به طور خودکار از عنوان قهرمانی محروم می شود.دانلود بریکداون 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.