دانلود بکلش 2000

دانلود بکلش 2000

دانلود بکلش 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2000 : Backlash 2000 دومین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 30 آوریل 2000 در مرکز MCI در واشنگتن دی سی برگزار شد و توسط Castrol GTX ارائه شد. 9 مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود. مفهوم پرداخت به ازای هر ویو بر اساس واکنش های منفی رسلمنیا 2000 بود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه انفرادی برای قهرمانی WWF با شین مک ماهون به عنوان داور ویژه میهمان بود که در آن راک (با کمک استون کولد استیو آستین بازگشته) تریپل اچ را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. مسابقات برجسته روی کارت زیر شامل شکست کریس جریکو با محرومیت از کریس جریکو برای حفظ قهرمانی بین قاره ای WWF و یک مسابقه شش نفره هاردکور برای قهرمانی هاردکور WWF بود که کراش هالی برنده شد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند.

داستان

پس از اینکه وینس مک ماهون در رسلمنیا به راک خیانت کرد، وینس با تریپل اچ، استفانی مک ماهون-هلمزلی، شین مک ماهون و D-Generation X به نیروهای خود پیوست تا تشکیل گروه پاشنه، یعنی رژیم مک ماهون-هلمزلی را به طور کامل تکمیل کند. اهداف جدید رژیم در درجه اول حول محور حفظ تریپل اچ به عنوان قهرمان WWF از طریق تاکتیک های کثیف مداخله در مسابقات و کمین مخالفان در زمان های نامناسب بود.

در اپیزود 10 آوریل 2000 Raw Is War، The Rock حق رویارویی با تریپل اچ را برای قهرمانی WWF در بک‌لش به دست آورد، اما رژیم شرایطی را برای مسابقه عنوانی قائل شد که به تریپل اچ برتری کامل می‌داد: وینس و استفانی اجازه داده شد که در کنار رینگ بازی باشد و شین به عنوان داور مسابقه انتخاب شد.دانلود بکلش 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.