دانلود بکلش 2001

دانلود بکلش 2001

دانلود بکلش 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2001 : Backlash 2001 سومین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 29 آوریل 2001، در Allstate Arena در حومه شیکاگو در روزمونت، ایلینوی برگزار شد و توسط Castrol GTX ارائه شد. هفت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود. مفهوم پرداخت به ازای هر ویو بر اساس واکنش شدید رسلمنیا ایکس سون بود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه تگ تیمی “winner take all” بود که در آن استیو آستین قهرمان WWF استون کولد با متحد خود در Power Trip، قهرمان بین قاره ای تریپل اچ، برای مقابله با قهرمانان تگ تیم WWF، The Brothers of Destruction (آندرتیکر) همراه شد. و کین). شرط این بود که اگر آستین و تریپل اچ برنده شوند، قهرمان تگ تیم جدید شوند. اگر آندرتیکر و کین برنده می شدند، مسابقات قهرمانی بین قاره ای و WWF بر اساس امتیاز برنده سقوط به آنها تعلق می گرفت. پس از اینکه تریپل اچ با پتک به کین ضربه زد، پاور تریپ مسابقه را برد و بدین ترتیب قهرمانی تگ تیم را به دست آورد و عناوین خود را حفظ کرد.

مسابقات برجسته روی آندر کارت شامل مسابقه Last Man Standing بین شین مک ماهون و نمایش بزرگ بود که مک ماهون برنده شد و مسابقه Ultimate Submission با حضور کریس بنوا و کرت آنگل که بنوا برنده شد.

داستان

در رسلمنیا ایکس هفت، استون کلد استیو آستین با راک برای قهرمانی WWF مبارزه کرد. در طول مسابقه، وینس مک ماهون مداخله کرد، که در نهایت منجر به حمله آستین به راک با یک صندلی فولادی شد تا قهرمانی WWF را به دست آورد و در این روند خود را با دشمن دیرینه خود همسو کند. شب بعد در Raw is War، یک مسابقه مجدد بین این زوج در یک مسابقه قفس فولادی برگزار شد. تریپل اچ در مسابقه دخالت کرد و به راک حمله کرد و با آستین و مک ماهون شریک شد.

این زوج که به طور خلاصه به عنوان The McMahon Alliance شناخته می‌شوند، به عنوان «سفر قدرت دو نفره» (یا به اختصار «سفر قدرت») شناخته می‌شوند. در قسمت اسمکدان! پس از رسلمنیا، آستین پس از انتقاد راس از اتحاد او با تریپل اچ و مک ماهون، به دوست دیرینه خود جیم راس حمله کرد. تریپل اچ سپس کریس جریکو را شکست داد و برای سومین بار در مسابقات اصلی قهرمان بین قاره ای شد و هر دو عنوان اصلی تک نفره شرکت را به اتحاد جدید آورد.دانلود بکلش 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.