دانلود بکلش 2005

دانلود بکلش 2005

دانلود بکلش 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2005 : Backlash 2005 هفتمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw تبلیغاتی برگزار شد. این رویداد در 1 می 2005 در ورزشگاه بی سیم Verizon در منچستر، نیوهمپشایر برگزار شد. تا به امروز، این تنها رویداد پرداخت به ازای WWE است که تاکنون در ایالت نیوهمپشایر برگزار شده است. مفهوم پرداخت به ازای هر ویو بر اساس واکنش شدید رسلمنیا 21 بود.Backlash به WWE کمک کرد تا از طریق فروش بلیط و خرید پرداخت به ازای مشاهده، درآمد خود را به میزان 4.7 میلیون دلار افزایش دهد.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، باتیستا در یک مسابقه انفرادی تریپل اچ را شکست داد و قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کرد. از پنج مسابقه برنامه ریزی شده در آندرکارد، دو مسابقه بیشتر از بقیه ارتقا پیدا کردند. اولین مسابقه یک مسابقه تگ تیمی بود که در آن شاون مایکلز و هالک هوگان محمد حسن و دایوری را شکست دادند. دیگری مسابقه Last Man Standing بود، مسابقه ای که در آن کشتی گیر که قادر به پاسخ دهی به ده شمارش توسط داور نباشد، بازنده می شود. اج، کریس بنوا را شکست داد، بعد از اینکه بنوا نتوانست قبل از شمارش داور تا ده روی پاهای خود بیاید.

داستان

رویداد اصلی در Backlash یک مسابقه انفرادی برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که در آن باتیستا از عنوان قهرمانی در برابر تریپل اچ دفاع کرد. تکمیل مسابقه پس از رسلمنیا 21، رویداد پرداخت به ازای قبلی WWE آغاز شد، جایی که باتیستا تریپل اچ را شکست داد تا قهرمانی را کسب کند. در اپیزود ۱۱ آوریل راو، یکی از برنامه‌های تلویزیونی اولیه WWE، اعلام شد که باتیستا از عنوان قهرمانی در برابر تریپل اچ در Backlash دفاع خواهد کرد، پس از اینکه تریپل اچ بند ریمچ خود را فراخواند.

هفته بعد، تریپل اچ یک مسابقه بدون رد صلاحیت داشت، مسابقه ای که در آن هیچ یک از کشتی گیران را نمی توان دیسکالیف کرد و اجازه اسلحه و دخالت خارجی را می داد، در برابر مفسر راو، جیم راس، که در آن راس پس از دخالت باتیستا و ضربه زدن به تریپل اچ در سر، با پین فال پیروز شد. با صندلی فولادی در اپیزود 25 آوریل راو، باتیستا در یک مسابقه انفرادی کریستین را شکست داد. پس از مسابقه، تریپل اچ به باتیستا حمله کرد و با شجره نامه به قهرمان جهان ضربه زد.دانلود بکلش 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.