دانلود بکلش 2006

دانلود بکلش 2006

دانلود بکلش 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2006 : Backlash 2006 هشتمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 30 آوریل 2006 در Rupp Arena در لکسینگتون، کنتاکی برگزار شد. این آخرین رویداد Backlash بود که انحصاری Raw بود، زیرا پس از رسلمنیا 23 در سال بعد، PPV های انحصاری برند متوقف شدند. مفهوم پرداخت به ازای هر ویو بر اساس واکنش های منفی رسلمنیا 22 بود.

این رویداد 273000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که بیشتر از رویداد سال قبل بود. این باعث شد که درآمد پرداخت به ازای نمایش WWE به میزان 4.3 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش یابد. هنگامی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش دی وی دی بیلبورد برای ورزش های تفریحی در رتبه دوم قرار گرفت.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود که سه مسابقه اصلی را شاهد بودیم. اولین مورد از این رویدادهای اصلی یک مسابقه Triple Threat برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که جان سینا رقبای Triple H و Edge را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند. دومین رویداد اصلی شاون مایکلز و “خدا” در مقابل وینس و شین مک ماهون در یک مسابقه No Holds Barred بود که توسط مک ماهون ها برنده شد. سومین رویداد اصلی “مسابقه تایتل در مقابل کیف” بود که آقای مانی در بانک راب ون دام در مقابل قهرمان بین قاره ای شلتون بنجامین قرار گرفت و هر دو نفر از عنوان خود دفاع کردند. ون دام بنجامین را شکست داد، بنابراین پول خود را در کیف بانک نگه داشت و قهرمانی بین قاره‌ای را به دست آورد.

داستان

رویداد اصلی یک مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی WWE بین جان سینا، تریپل اچ و اج بود. پیشرفت مسابقه زمانی آغاز شد که تریپل اچ در مسابقه رویال رامبل شکست خورد، یک نوع مسابقه چند رقابتی که در آن کشتی گیران حذف می شوند تا زمانی که یکی باقی بماند و برنده اعلام شود، اما در مسابقات جاده ای رسلمنیا در سال 2006 شرکت کردند، جایی که برنده به شماره تبدیل می شد. یکی از مدعیان قهرمانی WWE در رسلمنیا. تریپل اچ برنده مسابقات شد.

سینا تریپل اچ را در رسلمنیا شکست داد تا پس از اینکه او را مجبور به تسلیم شدن در STFU کرد، عنوان را حفظ کرد، حرکتی که در آن کشتی‌گیر به جای عقب کشیدن سر حریف، بازوی خود را دور گردن حریف در یک نگهدارنده خوابیده می‌پیچد.دانلود بکلش 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.