دانلود بکلش 2016

دانلود بکلش 2016

دانلود بکلش 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره بکلش 2016

دانلود بکلش 2016 : Backlash 2016 دوازدهمین رویداد کشتی کج از نوع Backlash بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران بخش برند اسمکدان این برگزار شد. این رویداد در 11 سپتامبر 2016 در Richmond Coliseum در ریچموند ویرجینیا برگزار شد. این اولین Backlash بود که پس از رویداد سال 2009 برگزار شد. پس از آن اولین باری بود که در سرویس پخش آنلاین WWE، شبکه WWE، که در سال 2014 راه اندازی شد. پخش شد، و این تنها Backlash بود که در سپتامبر برگزار شد.

پس از معرفی مجدد افزونه برند در جولای 2016، Backlash اولین PPV منحصر به فرد برند از دومین تقسیم برند بود و اولین PPV انحصاری برند بود که از زمان No Way Out در سال 2007 برگزار شد. مفهوم اصلی Backlash بر اساس واکنش متقابل بود. در رسلمنیا، با این حال، رویداد 2016 این موضوع را حذف کرد، زیرا در عوض پس از سامر اسلم آن سال برگزار شد – تم پس از رسلمنیا با رویداد 2021 بازمی‌گردد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد و یک مسابقه اضافی در پیش نمایش کیک آف برنامه ریزی شده بود. در رویداد اصلی، ای جی استایلز دین امبروز را شکست داد و قهرمانی جهانی دبلیو دبلیو ای را برد. و او را تبدیل به اولین کشتی گیر پس از کرت انگل کرد. که قهرمانی جهان را در دبلیو دبلیو ای، توتال اکشن کشتی بدون توقف (در حال حاضر کشتی ضربه ای) و کشتی حرفه ای نیو ژاپن برگزار کرد. این رویداد همچنین قهرمانان افتتاحیه بخش دیواز و تگ تیم اسمکدان را مشخص کرد که به ترتیب توسط بکی لینچ و تیم هیث اسلیتر و راینو برنده شدند.

تاریخچه بکلش

Backlash یک رویداد پرداخت به ازای مشاهده (PPV) است که توسط WWE در سال 1999 تأسیس شد. این رویداد سالانه از سال 1999 تا 2009 برگزار می شد. اما در سال 2010، Backlash متوقف شد و با قوانین Extreme جایگزین شد – در آوریل 2011، تبلیغات متوقف شد. با نام کاملش World Wrestling Entertainment، با «WWE» تبدیل شدن به یک ابتکار اولیه. و برندهای اسمکدان که کشتی گیران به طور انحصاری برای اجرای برنامه تعیین شده بودند.

WWE همچنین PPV های منحصر به فرد برند را بازگرداند. و به دلیل نیاز به رویدادهای PPV بیشتر، Backlash دوباره برقرار شد تا منحصراً برای برند اسمکدان برگزار شود. در نتیجه، این اولین PPV انحصاری برند WWE از دومین تقسیم برند بود و دوازدهمین رویداد در زمان بندی Backlash بود.

داستان

در سامراسلم، دین امبروز قهرمانی جهانی دبلیو دبلیو ای را در برابر دالف زیگلر حفظ کرد. در حالی که ای جی استایلز جان سینا را شکست داد. بعداً استایلز به عنوان شماره اعلام شد. 1 مدعی برای قهرمانی جهانی دبلیو دبلیو ای در بک‌لش، که باعث شد زیگلر به میدان بیاید و خواستار شوت در این عنوان شود. استایلز زیگلر را در رویداد اصلی اپیزود 23 آگوست اسمک‌دان لایو شکست می‌دهد. تا از تبدیل شدن مسابقه عنوان به یک مسابقه تهدید سه‌گانه با حضور زیگلر جلوگیری کند.

روش دانلود

دانلود بکلش 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.