دانلود بکلش 2018

دانلود بکلش 2018

دانلود بکلش 2018 با کیفیت اورجینال

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره بکلش 2018

دانلود بکلش 2018 – Backlash 2018 چهاردهمین رویداد بکلش است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 6 می 2018 در مرکز Prudential در نیوآرک، نیوجرسی برگزار شد. این اولین رویداد Backlash از سال 2009 بود که چندین برند را در طول یک تقسیم برند به نمایش گذاشت. در سال 2019، Backlash با Stomping Grounds جایگزین شد، اما Backlash در سال 2020 دوباره برقرار شد.

این رویداد نقدهای منفی منتقدان را به همراه داشت و رویداد اصلی جو رینز به دلیل قرار دادن کارت و واکنش طرفداران نسبت به خود مسابقه مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، مسابقه افتتاحیه قهرمانی بین قاره ای مورد تحسین قرار گرفت و توسط اکثر منتقدان به عنوان بهترین مسابقه شب انتخاب شد.

مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، راو، رومن رینز، ساموآ جو از اسمکدان را شکست داد. همچنین در کارت، ست رولینز قهرمانی بین قاره‌ای راو را در برابر اسمک‌دان، The Miz در مبارزه آغازین حفظ کرد، و قهرمان دبلیو دبلیو ای اسمک‌دان، ای‌جی استایلز و شینسوکه ناکامورا به تساوی رسیدند. این نمایش همچنین برای اولین مسابقه پرداخت به ازای تک‌نفره دنیل برایان از زمان Fastlane در فوریه 2015 قابل توجه بود.

داستان

در رسلمنیا 34، براک لزنر قهرمانی جهانی را در برابر رومن رینز حفظ کرد و سپس قرار شد از عنوان قهرمانی در برابر رینز در مسابقه استیل کیج در Greatest Royal Rumble دفاع کند،که رینز از دست داد.در راو بعدی، رینز به بازی خود در برابر لزنر اشاره کرد که یک ساموآ جو که از ژانویه به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده بود، حرف او را قطع کرد، او را شکست خورده خواند و او را به مسابقه در بک‌لش دعوت کرد.در جریان سوپراستار شیک آپ، جو به اسمکدان مبادله شد.

در رسلمنیا 34، ای جی استایلز قهرمانی دبلیو دبلیو ای را مقابل شینسوکه ناکامورا حفظ کرد. پس از مسابقه، ناکامورا با حمله به استایلز با یک ضربه کم، پاشنه پا را برگرداند.حملات مکرر ناکامورا منجر به یک مسابقه مجدد در گریتست رویال رامبل در 27 آوریل شد که با شمارش دو برابر به پایان رسید.پس از آن، قرار بود استایلز از عنوان خود در برابر ناکامورا در بک‌لش در یک مسابقه بدون محرومیت دفاع کند.دانلود بکلش 2018 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2018 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.