دانلود بکلش 2021

دانلود بکلش 2021

دانلود بکلش 2021 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره بکلش 2021

دانلود بکلش 2021 – شانزدهمین رویداد بکلش است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 8 مه 2022 در مرکز Dunkin’ Donuts در پراویدنس، رود آیلند برگزار شد و سومین Backlash بود که پس از رویدادهای 1999 و 2009 در این مکان برگزار شد. همچنین این دومین و آخرین Backlash بود که با این نام برگزار شد، پس از رویداد سال قبل، زیرا سال بعد، رویداد به نام اصلی خود بازگشت. این همچنین آخرین بک‌لش بود که در قاره ایالات متحده برگزار شد. مفهوم رویداد 2022 بر اساس واکنش‌های WrestleMania 38 بود.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز سزارو را با ارسال فنی شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند. در یک مسابقه برجسته دیگر، بابی لشلی در یک مسابقه تهدید سه گانه درو مک اینتایر و براون استرومن را شکست داد تا قهرمانی WWE راو حفظ کند. همچنین در آندرکارت، بیانکا بلیر با شکست دادن بیلی قهرمانی اسمکدان زنان را حفظ کرد و ری میستریو و دومینیک میستریو با شکست دالف زیگلر و رابرت رود قهرمان تگ تیم اسمکدان شدند و بدین ترتیب اولین تیم پدر و پسری شد که دارای تگ تیم است.

داستان

در قسمت 16 آوریل اسمکدان، رومن رینز قهرمان جهانی، به همراه پل هیمن و جی اوسو، به حفظ عنوان قهرمانی خود در رویداد اصلی شب 2 رسلمنیا 37 افتخار کرد. سپس رینز توسط سزارو قطع شد، اما قبل از اینکه بتواند صحبت کند، رینز، جی و هیمن رینگ را ترک کردند و پشت صحنه رفتند. بعدها، سزارو با آدام پیرس و سونیا دویل در مورد رویارویی با رینز در آن شب، حتی به عنوان یک مسابقه بدون عنوان، روبرو شد. با این حال، به جای رینز، سزارو در رویداد اصلی با جی روبرو شد، که با رد صلاحیت به پایان رسید، زمانی که ست رولینز، که سزارو در شب 1 رسلمنیا 37 شکست داده بود، مداخله کرد و به سزارو حمله کرد و اعلام کرد که رقابت آنها تمام نشده است.

در مسابقه ویژه Throwback SmackDown در 7 می، سزارو قرار بود با رولینز روبرو شود با این شرط که اگر سزارو برنده شود، یک مسابقه قهرمانی جهانی در رسلمنیا بک‌لش کسب خواهد کرد. سزارو یک بار دیگر رولینز را شکست داد و مسابقه قهرمانی را تضمین کرد. همچنین در آن قسمت، جیمی، برادر جی، از مصدومیت بازگشت، آخرین بار در اکتبر 2020 در Hell in a Cell ظاهر شد، و اگرچه در ابتدا درگیر شد، به ویژه به دلیل کاری که رینز در Hell in a Cell با آنها کرد، جیمی نیز در نهایت با رینز همسو شد. به زودی رینز را روشن کرد.دانلود بکلش 2021 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2021 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.