تیک اور وار گیمز 2020

پی پر ویو تیک اور وار گیمز 2020

دانلود تیک اور وار گیمز 2020

پیش نمایش NXT TakeOver: WarGames: 6 دسامبر سال 2020

دانلود تیک اور وار گیمز 2020 // خطوط نبرد کشیده شده اند و WarGames پیش روی ماست; برای تماشای The Undisputed ERA در هنگام تلاش برای تسویه حساب با پت مک آفی ; پیت دان و قهرمانان تیم NXT Tag Oney Lorcan و دنی بورچ پیوست کنید; تیم Shotzi و Team Candice همچنین در; یک مسابقه پرجمعیت زنان WarGames که با بازی ریا ریپلی ،; امبر مون و … همراه است ، به هم می خورند. ;به علاوه ، لئون راف در یک مسابقه تهدید سه گانه; در برابر Damian Priest و Johnny Gargano; و موارد دیگر از عنوان NXT آمریکای شمالی دفاع می کند;! NXT TakeOver: WarGames این یکشنبه; را در 7 E / 4 P تماشا کنید و از شبکه WWE برنده جایزه; پخش جریانی کنید.

The Undisputed ERA در مقابل پت مک آفی ، پیت دان ، اونی لورکان و دنیای بورچ (بازی WarGames)

آیا پت مک آفی و شرکت کاری را که شروع کرده اند به پایان می رسانند; یا روزی که هدف اصلی The Undispusted ERA را هدف قرار دهند ، غرور خواهند کرد؟

این مسئله که مدتهاست جنجال می ورزد به NXT TakeOver XXX برمی گردد ; جایی که مک آفی سرسخت با آدام کول یکی یکی بازی کرد. گرچه کول پیروز ظاهر شد ;NFL All-Pro سابق تحت تأثیر ورزشکاری و قدرت حلقه غیر منتظره در اولین دایره مربع خود قرار گرفت.

با این حال مک آفی با کول و The Undispusted ERA کاملاً پایان داشت; برای اولین بار ریج هلند را استخدام کرد تا قهرمان سابق NXT را در NXT TakeOver 31 بیرون بیاورد ; McAfee نقشه ای را برای بیرون کشیدن The Undisputed ERA یک به یک طراحی کرد; و این فرصت را برای آنها فراهم کرد تا بریزانگو را برای عناوین تیم NXT برچسب بزنند.

در عوض ، اونی لورکان و دنی بورچ جای آنها را گرفتند ;و با کمک مک آفی مدعی طلای قهرمانی شدند.

به نظر می رسد پیت دان وقتی برای مقابله با مک آفی و ;شرکت آماده حضور در آغوش Kyle O’Reilly است – تا اینکه Dun با قرار گرفتن در مقابل مخالفان ، O’Reilly و NXT Universe را شوکه کرد.

دانلود تیک اور وار گیمز 2020 ; پس از هفته ها دوندگی بیش از حد بر سر برند سیاه و طلایی ، ;سرانجام The Undisputed ERA در تاریخ 18 نوامبر بازگشت و یک درگیری همه جانبه آغاز شد;. مدیر کل NXT ، ویلیام رگال ، تنها راه حل ;مناسب برای شرایط بسیار قابل احتراق را اعلام کرد: WarGames!

بعد از اینکه Dunne برتری WarGames را برای تیمش ;در یک مسابقه نردبان برابر O’Reilly ، البته به شکلی مشکوک ، به دست آورد ، یک صعود پر سر و صدا روبرو خواهد شد.

با کشیده شدن خطوط نبرد ،; کدام تیم ادعای پیروزی می کند؟