دانلود تی ال سی 2017

دانلود تی ال سی 2017 با لینک مستقیم

روش های خرید کیفیت تضمینی

ویژه شوید | خرید مستقیم
دسامبر 16, 2020
دانلود تی ال سی 2020

دانلود تی ال سی 2020

[…]
دسامبر 4, 2019
دانلود تی ال سی 2019

دانلود تی ال سی 2019

[…]
مارس 18, 2019
دانلود تی ال سی 2011

دانلود تی ال سی 2011

[…]
دسامبر 17, 2018
دانلود تی ال سی 2018

دانلود تی ال سی 2018

[…]

درباره تی ال سی 2017

دانلود تی ال سی 2017 : TLC 2017: Tables, Ladders & Chairs نهمین رویداد سالانه TLC: Tables, Ladders & Chairs در کشتی حرفه ای پرداخت به ازای مشاهده و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 22 اکتبر 2017 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد. این تنها رویداد TLC بود که در ماه اکتبر برگزار شد، زیرا سایر رویدادها در دسامبر برگزار شدند. همچنین آخرین رویداد TLC منحصر به فرد برند بود.

مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. دو روز قبل از این رویداد، رومن رینز و بری وایات که در ابتدا قرار بود اجرا کنند، به دلیل عفونت ویروسی از کارت مسابقه حذف شدند. در نتیجه دو مسابقه تغییر کردند که یکی از آنها تبدیل به یک مسابقه بین تبلیغاتی با کشتی گیر از برند اسمکدان شد. رویداد اصلی در ابتدا قرار بود مسابقه دیدار مجدد The Shield (دین امبروز، رومن رینز و ست رولینز) باشد. اما رینز با کرت آنگل مدیر کل راو جایگزین شد و آنها تیم The Miz، براون استرومن، کین، سزارو را شکست دادند.

شیمس در مسابقه 5 به 3 معلولیت میز، نردبان و صندلی. این اولین مسابقه WWE توسط Angle در 11 سال گذشته بود. بری وایات در کسوت “سیستر ابیگیل” ابتدا قرار بود با “دیو” فین بالر روبرو شود. اما وایت با ای جی استایلز اسمکدان جایگزین شد که به “دیو” شکست خورد. این رویداد همچنین برای اولین لیست اصلی آسوکا قابل توجه بود، که اما را در مبارزه افتتاحیه شکست داد.

تاریخچه رویداد

TLC: میزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها یک رویداد سالانه پرداخت به ازای نمایش (PPV) و شبکه WWE بود. این رویداد هر دسامبر توسط WWE از سال 2009 تولید می‌شد. مفهوم نمایش بر اساس تطبیق‌های اولیه کارت بود که هر کدام حاوی یک شرط بود. استفاده از میز، نردبان و صندلی به عنوان سلاح قانونی. با رویداد اصلی به طور کلی مسابقه جدول، نردبان و صندلی. رویداد 2017 نهمین رویداد بر اساس زمان بندی TLC بود. اگرچه این رویداد قبلاً هر سال در دسامبر برگزار می شد. رویداد 2017 نمایش را به اکتبر منتقل کرد و قرار بود در 22 اکتبر 2017 در Target Center در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شود. در حالی که رویداد 2016 یک اسمکدان بود. رویداد نام تجاری، رویداد 2017 به طور انحصاری کشتی گیرانی از برند راو را به نمایش گذاشت، پس از معرفی مجدد این برند در جولای 2016.

مسابقه اصلی

در رویداد اصلی، دین امبروز و ست رولینز با کرت آنگل در اولین مسابقه دبلیو دبلیو ای انگل در 11 سال اخیر، که ورودی شیلد را همراه با امبروز و رولینز اجرا کردند. و لباس شیلد را پوشیدند، همبازی شدند. آنها با میز، سزارو، شیموس، براون استرومن و کین در یک مسابقه 5 به 3 هندیکپ تیبلز، لدرز اند چیرز روبرو شدند. در اوایل مسابقه، رولینز یک فراگ اسپلش از نردبان از طریق میز اعلام روی استرومن انجام داد. در حالی که آمبروز یک ضربه البو دراپ را انجام داد. همچنین از یک نردبان از طریق میز اعلام، روی کین. آنگل لاک را روی کین اعمال کرد، اما استرومن به آنگل حمله کرد. استرومن یک پاورسلم رانینگ را روی آنگل از طریق یک میز اجرا کرد. که باعث شد پرسنل پزشکی آنگل را در پشت صحنه اسکورت کنند.

پس از تسلط میز، سزارو، شیمس، استرومن و کین، آمبروز و رولینز به مبارزه پرداختند و به این پنج نفر حمله کردند. کین به طور تصادفی با یک صندلی به استرومن ضربه زد که منجر به برخورد استرومن با کین شد. سزارو و شیمس یک پاوربمب صلیبی دوتایی را روی آمبروز روی میز اجرا کردند که شکسته نشد. و سپس استرومن آمبروز را از میان میز پرت کرد. بعد از اینکه میز خواستار بیرون آوردن یک کامیون زباله توسط استیج شد. میز، سزارو، شیمس، استرومن و کین تلاش کردند تا امبروز و رولینز را به داخل کامیون بیندازند. اما آمبروز و رولینز به مبارزه پرداختند. و از کامیون به سمت سزارو، شیمس فرود آمدند.

استرومن و کین. سپس کین با چوکسلم از طریق صحنه به استرومن حمله کرد و استرومن را زیر انبوهی از صندلی دفن کرد. کین یک چوکسلم دوبل روی امبروز و رولینز از طریق دو میز اجرا کرد. استرومن بهبود یافت و به کین، سزارو، شیمس و میز حمله کرد تا اینکه چهار نفر استرومن را ناتوان کردند. و او را به داخل کامیون زباله انداختند. میز سپس به کامیون علامت داد که دور شود و به این ترتیب استرومن را از بقیه مسابقه حذف کرد. در حالی که آمبروز و رولینز تحت تسلط بودند. آنگل بازگشت و یک “Angle Slam” را روی شیمس در رمپ ورودی اجرا کرد. و “Angle Slam” دیگری را روی سزارو از طریق یک میز اجرا کرد. ادامه مسابقه رو میتونید ببینید …

دانلود تی ال سی 2017 برای کاربر ویژه لینک سیتی رایگان میباشد. همچنین به صورت مستقیم میتونید رویداد رو از مدرن یا لینک سیتی بخرید و دانلود کنید.