دانلود جاجمنت دی 1998

دانلود جاجمنت دی 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 1998 : Judgment Day 1998 اولین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 21 می 2000 در سالن آزادی در لوئیزویل، کنتاکی برگزار شد. مراسم افتتاحیه Judgment Day یک رویداد در 18 اکتبر 1998 در Rosemont Horizon در حومه شیکاگو Rosemont، ایلینویز اتفاق افتاد. 9 مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود.

این یکی از رویدادهای In Your House بود که بعداً به عنوان پرداخت به ازای هر نمایش سالانه تبدیل شد و جایگزین روشی شد که در زمان ایجاد نام های جدید برای همه رویدادها به غیر از “پنج بزرگ” (Royal Rumble، WrestleMania، King) از سری Ring، SummerSlam و Survivor). Judgment Day در می 2000 بازگشت و تا آخرین رویداد آن در سال 2009 به تبلیغات سالانه می PPV تبدیل شد.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی شاهد مبارزه The Undertaker و Kane بود، علی‌رغم اتحادشان در آن زمان، برای قهرمانی WWF که در آن زمان پس از اینکه مالک شرکت وینس مک‌من، قهرمان سابق «Stone Cold» استیو آستین را برای پیش‌برد روند داستان، خالی بود، خالی بود. آستین به عنوان داور ویژه میهمان مسابقه انتخاب شد، نقشی که او تمایلی به قبول آن نداشت. این کارت شامل چهار مسابقه دیگر قهرمانی بود. تمام مسابقات قهرمانی WWF به جز مسابقات قهرمانی دیواز WWF که تنها یک ماه قبل از سر گرفته شده بود، در این رویداد به رقابت پرداختند.

داستان

اندکی قبل از سامر اسلم، مشخص شد که آندرتیکر با برادرش کین اتحاد تشکیل داده است. پس از اینکه آستین با موفقیت از قهرمانی WWF در برابر آندرتیکر دفاع کرد، اتحاد بین برادران بیشتر از آنچه قبلاً تصور می شد نشان داد: مک ماهون با آنها معامله کرده بود تا سعی کند عنوان را از آستین حذف کند. از لحظه ای که آستین برای اولین بار در رسلمنیا چهاردهم قهرمانی را در اوایل سال 1998 به دست آورد، تلاش می کرد.

در بازی Breakdown: In Your House که در سپتامبر در همیلتون، انتاریو برگزار شد، همه چیز به اوج خود رسید. مک ماهون یک مسابقه تهدید سه گانه بین آستین، آندرتیکر و کین برای قهرمانی WWF امضا کرد. با این حال، او شرطی را اضافه کرد که در آن آندرتیکر نمی توانست کین را پین کند یا او را وادار به تسلیم کند، در حالی که کین نمی توانست همین کار را با آندرتیکر انجام دهد. این مسابقه را تبدیل به یک مسابقه هندیکپ بالفعل کرد، زیرا هر یک از این دو نفر فقط می‌توانستند برای بردن مسابقه از قهرمان سقوط کنند.دانلود جاجمنت دی 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.