دانلود جاجمنت دی 2005

دانلود جاجمنت دی 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2005 : Judgment Day 2005 هفتمین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 22 می 2005 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد.

روز قضاوت بیش از 500000 دلار از فروش بلیت از حضور 9500 نفر به دست آورد و 220000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد. این رویداد به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را به میزان 4.7 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه “ای کوییت” بود که در آن دو کشتی گیر در حال مبارزه بودند تا اینکه یکی گفت “من غلط کردم”. جان سینا قهرمان دبلیو دبلیو ای جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) را شکست داد و قهرمانی خود را حفظ کرد. دو مسابقه برجسته در آندرکارت برنامه ریزی شده بود. در مسابقات کشتی استاندارد مربوطه، ری میستریو با محرومیت ادی گوئررو را شکست داد و بوکر تی کورت آنگل را شکست داد.

داستان

رویداد اصلی در روز داوری بین جان سینا و جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای و در مسابقه ای “کنار می کشم”. ماه قبل در رسلمنیا 21، سینا JBL را شکست داد و قهرمان WWE شد. در قسمت 7 آوریل اسمکدان!، اسمکدان! مدیر کل تئودور لانگ یک سری از مسابقات مدعی شماره یک را برنامه ریزی کرد، پس از اینکه JBL، Eddie Guerrero، Rey Mysterio، The Big Show، Booker T، و Kurt Angle همگی خواستار مسابقه قهرمانی WWE شدند. اولین مسابقه ای که لانگ اعلام کرد بین JBL و ری میستریو بود. پس از مداخله ادی گوئررو و حمله به JBL، میستریو رد صلاحیت شد. هفته بعد در اسمکدان!، گوئررو و کورت آنگل برای مسابقه مدعی دوم برنامه ریزی شدند.انگل به فینال راه یافت و گوئررو را شکست داد.

بعداً در طول برنامه، سینا از نسخه اسپینر مسابقات قهرمانی WWE رونمایی کرد. با این حال، قبل از رونمایی، JBL با لباس قهرمانی اصلی WWE ظاهر شد. در قسمت 21 آوریل اسمکدان!، بوکر تی و بیگ شو در یکی دیگر از مسابقات مدعی رزرو شدند. پس از پایان مسابقه با رد صلاحیت مضاعف، لانگ JBL، Angle، Booker T و Big Show را در یک مسابقه حذفی چهار طرفه Fatal برای هفته بعد رزرو کرد.دانلود جاجمنت دی 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.