دانلود راک باتم 1998

دانلود راک باتم 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود راک باتم 1998 : دانلود راک باتم 1998 تنها رویداد سالانه راک باتم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 13 دسامبر 1998 در جنرال موتورز در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا برگزار شد. نام این رویداد پس از حرکت نهایی The Rock، “Rock Bottom” گرفته شد.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی “Stone Cold” استیو آستین را در مقابل آندرتیکر در مسابقه Buried Alive برای یک مقام در مسابقه رویال رامبل در سال 1999 نشان داد. مسابقه اصلی روی آندرکارت برای مسابقات قهرمانی WWF بین The Rock و Mankind بود.مسابقه قهرمانی WWF زمانی به تعویق افتاد که Mankind سعی کرد وینس مک ماهون و راک اعتراف کنند که او در رویداد قبلی شرکت نکرده است. پنجمین مسابقه شب شامل جف جارت همراه با دبرا بود که به مصاف گلدوست رفتند.

داستان

اگرچه در ابتدا یک دشمنی برای احترام بود، اما خصومت بین آندرتیکر و استیو آستین زمانی به وجود آمد که آستین قهرمانی WWF خود را در یک مسابقه هندیکپ موثر که شامل برادر آندرتیکر (kayfabe) نیز می‌شد، از دست داد. با وجود اینکه هر دو نفر در تورنمنت سری Survivor شکست خوردند، آستین یک مسابقه عنوان را عصر روز بعد دریافت کرد، اما در میان تداخل های بی شمار دیگر کشتی گیران، آندرتیکر به رینگ آمد و با یک بیل به آستین ضربه زد.

[6] با وجود ادامه، آستین در نهایت شنبه بعد در یک نمایش خانگی از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد. یک فید زنده از بیمارستان برای مصاحبه با آستین در Raw is War استفاده شد، اما در یکی از بخش‌های مصاحبه، آندرتیکر به همراه پل حامل به بیمارستان رسید، او را ربود و سعی کرد قبل از تغییر نظرش زنده به گورش کند. در عوض او را مومیایی کنید. با این حال، درست زمانی که آندرتیکر به طور تشریفاتی شعار می داد، کین وارد شد و به آن دو حمله کرد و به آستین اجازه داد تا فرار کند.دانلود راک باتم 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.