دانلود رسلمنیا 1991

دانلود رسلمنیا 1991 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1991 : WrestleMania 1991 هفتمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 24 مارس 1991 در ورزشگاه یادبود لس آنجلس در لس آنجلس، کالیفرنیا در ایالات متحده برگزار شد. 14 مسابقه در طول پخش زنده نمایش داده شد که یک مسابقه تاریک قبل از این رویداد برگزار شد.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی شاهد شکست هالک هوگان سارجن بود. Slaughter برای مسابقات قهرمانی WWF به عنوان بخشی از داستانی که در آن گروهبان. اسلاتر نقش یک هوادار عراقی را در طول درگیری ایالات متحده در جنگ خلیج فارس به تصویر کشید. رویدادهای مهم در آندرکارد شامل اولین بازی The Undertaker’s WrestleMania و آغاز پیروزهای مشهور او، مسابقه دوران بازنشستگی بین رندی ساویج و The Ultimate Warrior که منجر به اتحاد مجدد او با عشق بیگانه خانم الیزابت شد، و همچنین آخرین مسابقه تلویزیونی نسخه اصلی بود. بنیاد هارت، پس از آن برت هارت در درجه اول یک کشتی گیر تک نفره شد.

داستان

دلیل اعلام شده WWF برای تغییر مکان این بود که نگرانی های امنیتی در پی گروهبان داشت. تصویر اسلتر از یک هوادار عراقی در طول جنگ خلیج فارس.این مورد توسط رسانه هایی مانند SLAM رد شد! Sports of Canada، که تغییر مکان را به فروش ضعیف بلیت پیشرفته تبدیل کرد و شرکت در پر کردن 100000 صندلی موجود با مشکل مواجه شد.[4] به گفته بروس پریچارد، مدیر سابق WWF، هر دو اظهارات دقیقی بودند. پریچارد در پادکست خود به نام Something to Wrestle With گفت که حتی اگر WWF کلیزئوم را فروخته بود، دامنه این رویداد برای پلیس برای تضمین امنیت آن بسیار بزرگ بود.

پریچارد در مصاحبه ای با Kayfabe Commentaries توضیح داد که WWF باید تمام صورتحساب میزان امنیت لازم را برای مصون نگه داشتن کشتی گیران و هواداران از همه مسائل احتمالی بپردازد و هم احتمال حمله خارجی و هم میزان جرم و جنایت را ذکر کرد. از محله اطراف دیو ملتزر در خبرنامه Wrestling Observer نوشت که بین 11900 تا 15000 بلیط قبل از انتقال فروخته شده است. او همچنین گزارش داد که هیچ بلیطی نباید استرداد داده شود، که نشان می دهد فروش کمتر از 15500 بوده است. اعتقاد بر این بود که بلیط های کامپ به پر کردن جمعیت نمایش کمک می کند.دانلود رسلمنیا 1991 و آرشیو کامل رویدادهای 1991 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.