دانلود رسلمنیا 1992

دانلود رسلمنیا 1992 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1992 : WrestleMania 1992 دهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 5 آوریل 1992 در گنبد هوزیر در ایندیاناپولیس، ایندیانا در ایالات متحده برگزار شد. 9 مسابقه در طول پخش زنده نمایش داده شد که یک مسابقه تاریک قبل از این رویداد رخ داد.

مسابقات رویداد

مسابقاتی که در رسلمنیا هشتم برگزار شد شامل قهرمان بین قاره‌ای WWF، رودی پایپر بود که از عنوان خود در برابر قهرمان سابق برت هارت دفاع کرد، قهرمان WWF، ریک فلیر، از عنوان خود در برابر رندی ساویج دفاع کرد، هالک هوگان در مقابل رقیب خود سید جاستیس قرار گرفت.

داستان

برنامه اولیه برای رویداد اصلی، مسابقه طولانی مدت بین ریک فلیر و هالک هوگان برای قهرمانی WWF بود، ملاقات این دو اسطوره حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی ساختگی در تلویزیون تبلیغ شد که در آن جک تونی، رئیس WWF، هوگان را به عنوان قهرمان معرفی کرد. مدعی شماره یک قهرمانی WWF فلیر. فلیر و هوگان هر دو در چندین مسابقه نمایش خانگی و یک مسابقه تگ تلویزیونی با یکدیگر کشتی گرفته بودند، اما نه در یک مسابقه انفرادی رویداد اصلی تلویزیونی. رسلمنیا هشتم به یک رویداد اصلی دوگانه با کشتی کج هوگان سید جاستیس تغییر یافت، در حالی که فلیر با رندی ساویج کشتی گرفت.

برای اهداف داستانی، سید جاستیس برای کشتی گرفتن با هالک هوگان به دلیل تنش هایی که بین آن دو در رویال رامبل آن سال شروع شد، لابی کرد، جایی که هوگان توسط سید جاستیس حذف شد. این مانور از جانب سید باعث شد هوگان به رقیب ریک فلیر کمک کند تا جاستیس را حذف کند و سپس نه تنها رویال رامبل بلکه قهرمانی WWF را در این روند کسب کند. این باعث می شود که ریک فلیر تنها دومین مردی باشد که هر دو عنوان WWF و NWA World Heavyweight را به دست آورده است، اولین نفر “پسر طبیعت” اصلی، بادی راجرز است.دانلود رسلمنیا 1992 و آرشیو کامل رویدادهای 1992 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.