دانلود رسلمنیا 1993

دانلود رسلمنیا 1993 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1993 : WrestleMania 1993 یازدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 4 آوریل 1993 در کاخ سزار در حومه لاس وگاس پارادایس، نوادا برگزار شد. این اولین رویداد رسلمنیا بود که در فضای باز برگزار شد.این رویداد توسط منتقدان و طرفداران به طور یکسان مورد حمایت قرار گرفته است. بیشترین انتقادها مربوط به مسابقه بین The Undertaker و Giant Gonzalez، قهرمانی هالک هوگان، و توگا رومی است که توسط گویندگان پوشیده شده است. هم نرخ خرید پرداخت به ازای هر بازدید و هم میزان حضور در این رویداد نسبت به رسلمنیا سال قبل کاهش یافته است.

مسابقات رویداد

رسلمنیا IX حول دو خط داستانی اصلی ساخته شد. اولین مورد، یوکوزونای به ظاهر غیرقابل توقف بود که برت هارت را برای قهرمانی WWF در رویداد اصلی به چالش کشید، حقی که او با برنده شدن رویال رامبل در سال 1993 به دست آورد. خط داستانی اصلی دیگر بازگشت هالک هوگان بود که به دنبال رسلمنیا هشتم WWF را ترک کرده بود اما به همراه Brutus Beefcake در برابر قهرمانان تگ تیم WWF، Money Inc. (تد دیبیاس و ایروین آر. شیستر) به تیم بازگشت. هوگان و بیف کیک در مسابقه تگ تیم شکست خوردند، اما هوگان بعداً با یوکوزونا برای عنوان قهرمانی در یک مسابقه بداهه و بدون تبلیغ 22 ثانیه ای پس از اینکه یوکوزونا هارت را شکست داد و عنوان قهرمانی را شکست داد، مقابل یوکوزونا قرار گرفت. علاوه بر این، شاون مایکلز قهرمانی بین قاره‌ای را حفظ کرد، اگرچه در مسابقه خود مقابل تاتانکا شکست خورد.

داستان

یوکوزونا با شروع اولین حضورش با این شرکت در سال 1992، توسط WWF به عنوان یک پاشنه هیولایی غیرقابل توقف تحت فشار قرار گرفت. او با وزن بیش از 500 پوند، از Banzai Drop استفاده کرد، حرکتی که در آن از طناب دوم پرید و روی سینه حریفش نشست تا چندین ستاره بزرگ WWF را شکست دهد.

در یک مسابقه قابل توجه در 6 فوریه 1993، قسمت WWF Superstars of Wrestling، یوکوزونا به “Hacksaw” جیم دوگان حمله کرد و بانزای دراپ را چهار بار اجرا کرد. به دلیل جراحات ناشی از حمله، دوگان نتوانست بیش از دو ماه کشتی بگیرد.یوکوزونا با برنده شدن در مسابقه رویال رامبل در سال 1993، در برابر قهرمان WWF، برت هارت، یک شوت عنوان به دست آوردر حین امضای قرارداد، یوکوزونا به هارت حمله کرد و بانزای دراپ را روی او اجرا کرد.دانلود رسلمنیا 1993 و آرشیو کامل رویدادهای 1993 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.