دانلود رسلمنیا 1999

دانلود رسلمنیا 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1999 : WrestleMania 1999 هفدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 28 مارس 1999 در مرکز اتحادیه اول فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. ده مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود. فروش بلیت 20276 دلاری به رقم 1437050 دلار رسید.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی باعث شد که رقیب استون کلد استیو آستین در یک مسابقه بدون رد صلاحیت برای قهرمانی WWF با The Rock روبرو شود. در مسابقه ماقبل آخر، The Undertaker با Big Boss Man in a Hell in a Cell کشتی گرفت. پایین‌تر روی کارت، شش مورد از هفت قهرمانی فعال ارتقاء، از جمله اولین دفاع رسلمنیا در مسابقات قهرمانی هاردکور، دفاع شد. همچنین در آندرکارت یک مسابقه نزاع برای همه، نوع بدون فیلمنامه تیراندازی بین کشتی گیر بارت گان و بوکسور/ رزمی کار مختلط باتربین بود. این رویداد همچنین نشان دهنده آخرین حضور WWF برای گوریلا مونسون بود که در اکتبر همان سال درگذشت.

داستان

هنگامی که جاده داگ جسی جیمز و “بد الاغ” بیلی گان قهرمانی تگ تیم WWF را به The Corporation باختند،آنها برای مدتی دست خود را در کشتی تک نفره امتحان کردند. گان در تلاش های خود برای برنده شدن در مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF شکست خورد، اما رود داگ قهرمان هاردکور شدتا اینکه یک مصدومیت مانع از افتخار آفرینی مسابقه قهرمانی با ال اسنو شد.

اسنو در نهایت با خودش و سپس باب هالی برای کمربند خالی در کشتار روز سنت ولنتاین مبارزه کرد: در خانه تو، با برنده شدن عنوان قهرمانی هالی در سواحل رودخانه می سی سی پی.هنگامی که رود داگ قهرمانی بین قاره‌ای در Raw Is War را بردگان با هالی (اکنون هاردکور هالی) مبارزه کرد و زمانی که هالی به میز گوینده‌ای که جیم راس برای پخش دزدان دریایی خود از نمایش ساخته بود برخورد کرد، پیروز شد. هالی از اینکه شرایط علیه او توطئه کرده بود، خشمگین بود، در حالی که اسنو همچنان می خواست فرصت دیگری در کمربند بازی کند.دانلود رسلمنیا 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.