دانلود رسلمنیا 2003

دانلود رسلمنیا 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2003 : رسلمنیا 19 نوزدهمین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.در این رویداد کشتی‌گیرانی از راو و اسمکدان را نشان می‌داد! تقسیمات برند این رویداد در Safeco Field در سیاتل در 30 مارس 2003 برگزار شد و اولین رسلمنیا بود که در ایالت واشنگتن برگزار شد. رکوردشکنی 54097 هوادار از 50 ایالت و کشورهای متعدد در سراسر جهان در Safeco Field به درآمد بلیط 2.76 میلیون دلار منجر شد.

رسلمنیا XIX اولین رسلمنیا بود که پس از تغییر نام آن از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) در می 2002 تحت نام WWE تبلیغ شد. همچنین اولین رسلمنیا بود که پس از معرفی برند WWE در مارس 2002 برگزار شد. آهنگ اصلی رویداد “Crack Addict” از لیمپ بیزکیت بود که برای اجرای این آهنگ در مراسم حاضر شد. گروه همچنین آهنگ خود را “Rollin’ (Air Raid Vehicle)” در هنگام ورود The Undertaker اجرا کردند.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه خیمه شب بازی از اسمکدان! برندی که رویداد اصلی بود، براک لزنر را برنده قهرمانی دبلیو دبلیو ای از مدافع عنوان قهرمانی کرت آنگل دید. مسابقه خیمه شب بازی از برند راو سومین و آخرین مسابقه رسلمنیا بین The Rock و Stone Cold Steve Austin (بعد از 15 و X-Seven) بود که The Rock برنده شد، و آخرین مسابقه آستین قبل از بازنشستگی او از اجرای درون رینگ به دلیل این بود. صدماتی که در سال های گذشته متحمل شده بودند (آستین برای یک مسابقه یکباره مقابل کوین اونز 19 سال بعد در رسلمنیا 38 باز می گشت).

در مسابقه اولیه دیگر از برند راو، تریپل اچ قهرمان سنگین وزن جهان را در برابر بوکر تی حفظ کرد، در حالی که سایر مسابقات در آندرکارد شامل شکست شاون مایکلز کریس جریکو، شکست هالک هوگان بر آقای مک ماهون در یک مبارزه خیابانی و شکست آندرتیکر تیم بود. بیگ شو و A-Train در یک مسابقه هندیکپ.

داستان

در رویال رامبل، آنگل برای قهرمانی خود با کریس بنوا روبرو شد، در حالی که لزنر مجبور شد برای کسب مقام در مسابقه رویال رامبل با بیگ شو کشتی بگیرد، که به برنده یک ضربه در قهرمانی برندش در رسلمنیا تضمین می کرد. آنگل با سابمیشن بنوا را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند. لزنر، با وجود دخالت هیمن، بیگ شو را شکست داد و راه خود را به رویال رامبل برد، که در شماره 29 وارد شد و پس از آخرین حذف آندرتیکر، برنده شد.ماه بعد در No Way Out، لزنر و بنوا تیم آنگل (کورت انگل، شلتون بنجامین و چارلی هاس) را در یک مسابقه هندیکپ شکست دادند.

در طول No Way Out، Edge قرار بود با Lesnar و Benoit متحد شود تا در مسابقه تیم Six Man Tag با تیم آنگل کشتی بگیرد، اما Edge در پشت صحنه مورد حمله قرار گرفت و اعلام شد که او نمی تواند در مسابقه شرکت کند. در واقع، ادج قبل از این رویداد دچار آسیب شدید گردن شده بود و برای جراحی نیاز به مرخصی داشت.[13][14] در اپیزود 6 مارس اسمکدان!، لزنر هیمن را در یک مسابقه قفس فولادی شکست داد تا یک مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای در برابر انگل کسب کند.دانلود رسلمنیا 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.