دانلود رسلمنیا 2006

دانلود رسلمنیا 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2006 : رسلمنیا 22 بیست و دومین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 2 آوریل 2006، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد.

رسلمنیا 22 سومین رسلمنیا بود که در منطقه شهری شیکاگو (پس از رسلمنیا 2 و رسلمنیا 13) برگزار شد. بلیت‌ها در کمتر از دو دقیقه فروخته شدند و 2.5 میلیون دلار برای این رویداد به دست آوردند که آن را به پردرآمدترین رویداد یک روزه در Allstate Arena تبدیل کرد. بیش از 17155 نفر از 16 کشور و 43 ایالت در آن شرکت کردند و میلیون ها نفر در بیش از 90 کشور جهان را تماشا کردند. رسلمنیا 22 همچنین آخرین رسلمنیا است که در یک میدان سنتی برگزار می شود، زیرا هر دوره بعدی، به استثنای رسلمنیا 36، در یک استادیوم برگزار شده است.

نتایج مسابقات رویداد

دو رویداد اصلی وجود داشت که مسابقات اصلی برای هر برند بود. رویداد اصلی این رویداد، که مسابقه اصلی از برند راو بود، جان سینا در مقابل تریپل اچ برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که سینا پس از اجبار تریپل اچ برای ارائه به STFU برنده شد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری یک مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی سنگین وزن جهان بین قهرمان کورت آنگل، ری میستریو و رندی اورتون بود. میستریو پس از پین کردن اورتون به دنبال یک پاپ 619 و یک پاپ ساحل غربی، مسابقه و قهرمانی سنگین وزن جهان را برنده شد.

مسابقات برجسته روی آندرکارد شامل یک مسابقه No Holds Barred بین Shawn Michaels و Vince McMahon، یک مسابقه Casket بین The Undertaker و Mark Henry، یک مسابقه WWE Women’s Championship بین Mickie James و Trish Stratus، و یک مسابقه تبلیغاتی Money in the Bank نردبان بود.

داستان

دعوای اصلی بر سر رسلمنیا در برند راو بین جان سینا و تریپل اچ بر سر مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. پس از شکست در مسابقه رویال رامبل، تریپل اچ در مسابقات Road to WrestleMania در سال 2006 شرکت کرد، جایی که برنده به مدعی شماره یک قهرمانی WWE در رسلمنیا تبدیل شد.

در مسابقه پایانی مسابقات که در اپیزود 20 فوریه راو برگزار شد، تریپل اچ در یک مسابقه تهدید سه گانه به مصاف راب ون دام و بیگ شو رفت. تریپل اچ پس از پین کردن ون دام به دنبال شجره نامه برنده مسابقه شد.مسابقات Road to WrestleMania برای تعیین مدعی شماره یک برای مسابقه قهرمانی WWE در رسلمنیا 22 بین 6 تا 20 فوریه 2006 برگزار شد.دانلود رسلمنیا 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.